hallo dames, Jullie zien het al aan de titel, ik ben alweer bijna 21 weken ver en sinds vanmorgen heb ik opnieuw last van een zeurderige buikpijn, net of ik moet weer ongesteld worden. Heb hier in het begin vaak last van gehad, maar toen was dat ook normaals volgens de gyn. Is dit nu nog normaal? Of moet ik me zorgen maken? Vind het niet aangenaam om voelen....(ben al zo onzeker). Liefs!
Het kan zijn dat het te maken heeft met het oprekken van de baarmoeder.... Als je twijfelt zou ik je Gyn even bellen!
heb ik ook geregeld last van gehad. Heeft hoogstwaarschijnlijk met je banden en het oprekken van alles te maken. Maar idd, als je het niet helemaal vertrouwd, gewoon je vk bellen of je vraag hier aan de verloskundigen stellen. Succes!!
Ik heb het ook weleens, maar het duurt nooit lang. Het kan zijn dat je bm een beetje oprekt, of misschien komt het omdat je baby beweegt. Als je je zorgen maakt, zou ik je VK even bellen.
Hallo, ondertussen is het al weer veel beter.... Bedankt voor jullie reacties! heb ook al aan een harde buik gedacht. Aangezien het mijn eerste zwangerschap is, weet ik niet precies wat ik me moet voorstellen bij een harde buik? Hoe herken ik dit? liefs
ja mischien een raar voorbeeld maar als je sex hebt en klaarkomt nu als je zwanger bent voel je dit ook....een soort zeurachtige aanhoudende kramp en je buik is dan ook hard.
Hmm ja, dat zou het wel eens kunnen zijn. Vond inderdaad dat mijn buik anders aanvoelde, ik dacht nu niet meteen aan een harde buik (allicht omdat ik het nog niet ken) maar vond het toch vreemd.... Ik heb er al wel wat over gelezen... Is dit normaal rond deze periode? Bedankt.
Ja ik weet niet precies wat normaal is, maar denk dat het nu wel langzaam kan bij jou hoor...mischien heb je veel gedaan?
Wel niet echt veel gedaan... maar had wel een discussie met mijn vriend, ik heb me iets te druk gemaakt denk ik... Zou dat kunnen? Ik zal het maar wat in de gaten houden....
ja zou kunnen....maar nu niet gelijk denken dat het zo`n kwaad kannatuurlijk want het zijn oefeningen van je bm....mischien wel tegen je vriend zeggen dat je rustig moet blijven bij de eerstvolgende discussie, is hij uitgepraat hihi...gemeen he?!
ja gemeen, maar wel zeer handig ik zal me inderdaad maar wat rustig houden. bedankt voor jouw reacties!
Ik heb sinds deze week ook een beetje zeurderige kramp gevoelens en maakte mij al zorgen. 8 maart echo hopen dat alles goed is
In het begin van de zwangerschap is dat perfect normaal hoor! Ik heb hier heel veel last van gehad, dacht de hele tijd dat het fout zou gaan, maar je ziet tot nu toe doet ons kleintje het perfect! geen zorgen dus, het hoort erbij! liefs
@karin idd is normaal zul je nog wel vaker gaan voelen...is de groei van je bm dus eigenlijk juist weer heel erg goed meid!!
Hier nog iemand met die zeuderige menstruatiepijn vandaag. Al 2 dagen sluimert het en vandaag had ik ook opeens van die hele gemene pijnlijke scheuten/steken... dat duurt een seconde of twee en dan is het weer weg. Ben er vanmiddag voor naar de vk geweest omdat die steken zo regelmatig kwamen en ik er in paniek van raakte. Ze heeft alles nagekeken en ukkie zit nog goed en lekker warm in zn eigen huisje en vk zei dat het indd bandenlijn is. Wat kan dat gemeen voelen zeg!! xxx sassie