Deze week cytotec gehad. Is heel goed gegaan. In de nacht ben ik zo goed als alles al kwijtgeraakt. Een dag later nog twee cytotec tabletten gehad van de gyn. omdat er nog een klein stolseltje van 2 cm zat. De cytotec heeft echter niet veel meer gedaan en ik heb nu een soort lichte menstruatie. Vanmorgen bij de laaste controle met echo door de gyn. bleek dat het stolseltje van 1.9 mm er nog steeds zit. Mijn baarmoedermond was alweer gesloten en vond het nog niet nodig om een afspraak voor curretage te maken. Volgens hem komt het in deze dagen of bij mijn volgende menstruatie wel los. Mocht ik last krijgen van buikpijn of koorts dan moet ik wel contact opnemen. Wie heeft hier ervaring mee??? En kwam het alsnog los......
Balen dat je ook in deze situatie zit... Bij mij zat er afgelopen woensdag ook nog wat inieminie ...maar ook dat zou mijn lichaam zelf opruimen! Hou wel goed je temp in de gaten...beter hoor dat curreteren is ook niet alles..sterkte
bij mij kwam het niet los en ik kreeg erg veel buikpijn en een ballon-buik maar de curretage was ook niet echt een pretje...ik denk dat dat kleine stukje inderdaad wel oplost,ik duim ervoor in elk geval!sterkte
Het kan idd bij de volgende menstruatie of eerder eruit komen. Zelf twee keer ook een klein stukje gehad maar het weefsel groeide dan weer en moest ik paar weken later alsnog gecuretteerd worden. Tip houdt je temp. in de gaten en doen regelmatig een zw test om te zien dat het negatief wordt. Of aan de gyn vragen of ze je hcg willen volgen dmv bloedtest.
Ik had 2 maanden na mijn miskraam mbv cytotec nog steeds last van bloedverlies, toen bleek bij nacontrole dat ik nog steeds rondliep met een klein stukje restweefsel ook ongeveer 2cm. Volgens mijn gyn kan dit soms maanden duren voordat het lichaam dit afstoot. Bij mij heeft de gyn dit toen scopisch verwijderd, want ik was het wachten en nabloeden zo beu! Is het voor jou ook niet mogelijk om dit scopisch te laten verwijderen? Hier hangt namelijk niet het risico van verklevingen aan zoals bij curretage. Succes ermee in ieder geval en ik hoop dat jullie snel weer verder kunnen!