vastgeroest!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loesie, 17 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie

Loesie Lid

10 mrt 2007
    97
    0
    0
    Ha meiden,

Even een vraagje hoor: hoe lang moet je blijven liggen om het sperma een beetje binnen te houden ( beetje ranzig vraagje maar ik wil het even weten :)
    10 minuten, een half uur, uren..?

Of maakt dat helemaal niet uit om zwanger te worden en zwemmen de eerste gewoon naar boven?

Liefs, Loesie

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Het maakt echt niks uit hoelang je blijft liggen... menig vrouw is staande zwanger geraakt! :D

maare vastgeroest? je man hoeft er niet in te blijven hoor hihihi

3. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Hey Loesie,

denk dat dat niet uitmaakt hoor... als ik de verhalen hier hoor van iedereen dan is de ene zwanger geworden door lang te blijven liggen en sprong de ander direct recht :) Dus denk dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt en dat een goed timing en een beetje geluk dat er een bevruchting plaatsvindt belangrijker is 8)

Natuurlijk kan je de zwaartekracht altijd een handje helpen :idea:

Lieve groetjes
    Twins

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Ik denk ook dat het weinig uitmaakt of je nou opstaat of met een kussen onder je kont een half uur blijft liggen :) .
    Als het bestemt is voor die ene sperma om boven te komen dan komt ie er ook wel hoe dan ook.
    Zwanger worden heeft meer met geduld te maken dan met lang blijven liggen denk ik.
    Maar ik snap wat je bedoelt. Om het wel extra te stimuleren zou ik niet gelijk naar de wc gaan.

Liefs Vanilia

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    maakt niets uit denk ik, heb inderdaad ook van vrouwen gehoord dat ze zwanger geworden zijn van staande seks....dusseh, gewoon lekker klussen en genieten! :D

6. Loesie

Loesie Lid

10 mrt 2007
    97
    0
    0
    Ha meiden,

Bedankt voor jullie reacties!
    Natasja, niet aan elkaar vastgeroest hoor :) aan het bed.. door al dat lange blijven liggen.

Maar het maakt dus niet uit.. Fijn om te weten 8)

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    oooow zooo hahahahhhaa ik had er hele andere beelden bij! :D

8. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Er wordt vaak gezegd dat het alleen wat uit kan maken als er problemen zijn, zoals bv. zwak(ker) zaad en dergelijke.
    Maar als er niets aan het handje is met beide partners kan je direkt na de seks op je kop gaan staan, trampoline springen of gaan jodelen ( :rolleyes: )...het maakt allemaal niets uit! ;)
    Er zijn zelfs voorbeelden dat de man niet klaar is gekomen in de vrouw maar dat het zaad zich toch via de schaamlippen een weg naar binnen heeft weten te vinden (als dat geen kampioentjes zijn :)).

9. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Haha, gewoon genieten van elkaar en er verder geen speciale fratsen voor uit halen!
    ik dacht bij vastroesten ook wat anders, maar dat komt zeker doordat wij een houten bed hebben ;) :p

10. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    En dit vind ik dan toch weer op babycheck.nl:

Om de kans op een zwangerschap in het algemeen te vergroten kun je het beste, nadat je man is klaargekomen, 15 minuten op je rug blijven liggen met je knieën opgetrokken.
    Het "vrouw bovenop" standje is niet gunstig wanneer je zwanger wilt worden. Sperma kan na het klaarkomen er makkelijk uitvloeien.

Dat is dus vaak het verwarrende vind ik, je vindt overal weer andere informatie. Maar voor de zekerheid zou je dus kunnen blijven liggen, is een kleine moeite lijkt me... ;)

11. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Hehe, is toch ook best lekker als je compleet uitgeput van de zware werkzaamheden bent haha :D
    Zelf sta ik trouwens ook niet na 1 minuut weer naast mn bed te springen hoor (beetje irri gevoel dat er weer een deel uitkomt hihi) ;)

12. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Hahaha, same here! :)

13. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Waar handdoeken wel niet goed voor zijn haha ;)
    Maar ben ik trouwens de enige die merkt dat sinds het stoppen met de pil er meer achterblijft, dus minder uit komt? Is dat mogelijk doordat de baarmoedermond nu meer geopend is ofzo?

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    inprincipe zou dat in je vruchtbare periode moeten zijn, door het slijm en je open baarmoedermond moet er minder terug komen.

de andere dagen loopt het er net zo hard uit als altijd.

15. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Hmm, ok het was me al wel opgevallen, maar had er geen periode aan gekoppeld. Thnx Natasja :)

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik ben ook staand zwanger geworden, dus volgens mij maakt het niet zoveel uit!

Kan me wel voorstellen dat als je er echt al een hele tijd mee bezig bent je van alles gaat uitproberen...

Succes :)

17. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Haha.. Ik ging altijd zo'n 5 - 10 minuten na de seks met m'n benen in de lucht hangen, haha.. Of het heeft geholpen? Geen idee, maar naar mijn idee wel. Want de derde ronde (enige ronde dat we het gedaan hebben en er actief mee bezig waren ) was het raak! :D

18. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Ah, als dat echt zo is...ik heb net mijn vruchtbare dagen achter de rug en ik had het gevoel dat er nog nooit zo weinig is uitgelopen...Ik vroeg zelfs voor de grap of mijn vriend wel was klaargekomen hahaha! :) :oops:

19. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Haha, ik zie het al voor me; schatje, ben je echt wel ehh... ? :oops:
    Als zoveel binnen blijft zal er toch ook wel eentje het eitje bereiken ?! Positive thinking :)

20. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    heb vorige week een samenlevingstest gedaan en een paar uur na de gemeenschap was er dus slijm bij mij weggenomen en ik zag de zwemmertjes met eigen ogen hoor hihi.
    Dus het maakt echt geen drol uit.
    Oh ja dat was wel in mijn vruchtbare periode, 1 dag voor mijn eisprong namelijk

Deel Deze Pagina