De laatste dagen voel ik zo heel af en toe wel eens wat kleine steekjes helemaal onderin, min of meer in mn vagina. Wat zou dit kunnen zijn? Of kan het gewoon niks te betekenen hebben?
Ben benieuwd.. Voel nog overal van alles bewegen en soms heb ik geen idee of het een hoofdje of kontje oid is hihi. Twee weken geleden lag ie nog in stuit en de vk dacht vorige week met de hand te voelen dat ie wel goed lag. Mij is t een raadsel!
Haha tis ook lastig. Ik had ook wel eens last van steekjes in mijn vagina. Kan ook zijn omdat je beeb natuurlijk steeds zwaarder wordt en naar beneden drukt, en je dus daardoor wat steken onderin krijgt.
Ik had t ook wel eens in t begin, dat is heel Normaal. Maar daarna had ik t helemaal niet meer dus vroeg me af of dit misschien betekent dat de baby aan het indalen is of dat het ook gewoon niets bijzonders kan zijn
Het waren wel maar echt een paar keer wat hele lichte steekjes, totaal geen last gehad of echt pijn gehad. Dus geen idee of dat het is..! Als ik de hik van de baby redelijk onderin voel dan neem ik aan dat het bovenlichaampje onderin ligt (hoofdje beneden?)