Af tellen tot de wintersport

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Feye, 2 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.480
    3.935
    113
    Vrouw
    Zo stond mijn oudste er afgelopen winter ook bij. Hij heeft geen stap verzet en veel gehuild. Na een half uur er maar mee gestopt. In februari een nieuwe poging...

2. Butchke

Butchke Niet meer actief

Precies ze worden vaak kletsnat, zeker als het warmer is en de sneeuw slush wordt. Wij zijn ook erg tevreden over cmp en spyder. Zelf heb ik ook een cmp jas uit de luxury line en een poivre blanc outfit. Kan ik ook iedereen aanbevelen. Echt een ontzettend fijn en comfortabel merk!

3. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.502
    4.343
    113
    Vrouw
    Mijn dochter past haar set van vorig jaar nog, was vorig jaar beetje ruim en nu goed. (We zijn alweer een keer geweest in De Uithof :))
    Ik wil er graag een fluoriserende broek bij, wil haar graag goed kunnen zien!

4. Gaby123

Gaby123 Niet meer actief

Ik meld me ook, wat leuk om al met de skivakantie bezig te zijn. Ik heb er zoveel zin in! Wij gaan naar Zwitserland, Graubunden. Ik heb ook in Oostenrijk, Frankrijk en Italië geskied, maar Zwitserland bevalt mij het beste. Mijn man is een zeer ervaren toerskier, zelf blijf ik gewoon op de pistes. Onze oudste dochter van 7 skiet ook erg goed, zij gaat ondertussen gemakkelijk van de zwarte pistes. De jongste (tijdens de vakantie bijna 3) gaat komende skivakantie voor het eerst op skiles (als ze er zin in heeft, anders niet). De oudste krijgt al een poos privéles. Ik vind dat een prettiger/veiliger gevoel, en ze leert er meer dan in een groepje. De jongste zal de eerste twee jaar wel in een groepje gaan, daarna ook privéles.

Qua skikleding: Salomon! M'n man en ik hebben eigenlijk alleen maar Salomon, en (m'n man) het eea van Mammut. Voor de kinderen een combi van Salomon, Roxy en CMP. Thermoondergoed gewoon van de Hema.

Deel Deze Pagina