ik zat net lekker zon afbakworstenbroodje te eten maar nu vraag ik me af of dat vlees erin wel gaar is.? het zag nog zo roze vanbinnen. heb ze gwoon volgens de gebruiksaanwijzing 10 minuten in de oven gehad op 200 graden. hoort dit zo? of heb ik nu iets doms opgegeten? maar als ik dan kijk naar de datum(16 nov) kan daar toch geen rauw vlees inzitten.
als je die worstenbroodje bedoeld net zoals de sauzijzenbroodjes, dan kan ik vertellen dat er niks aan de hand is. (die voorverpakten uit de winkel tenminste, van verse weet ik het niet.) De worsten die erin zitten zijn voorgebakken, dus hoeven eigenlijk alleen nog maar warm gemaakt te worden. Ik zou me dus niet al te veel zorgen maken hoor.
ja die bedoel ik inderdaad! liggen niet in de koeling tenminste. je kan ze gewoon in het keukenkastje bewaren.
Ja, klopt, dan geen zorgen maken hoor. Want als het rauw vlees zou zijn dan zijn de broodje niet zo lang houdbaar en moeten ze wel in de koeling. Gewoon lekker van genieten en geen zorgen meer maken.
Als het niet goed zou zijn, zou ik een serieus probleem hebben, vind ze namelijk errug lekker en heb er veel gegeten gedurende de hele zwangerschap!
ja ik eigenlijk ook wel. maar viel me gewoon op nu dat ze zo roze zijn van binnen. misschien voortaan met mijn ogen dicht eten
volgens mij is dat kleurstof ik had laatst een broodje hamburger bij de snackbar en die bleef roze (ik woon er vlakbij) dus thuis in de magnetron gedaan echt tot ie bijna als rubber was en hij bleef roze vanbinnen ik had het ook bij de hemahotdogs dat ze roze van binnen waren maar volgens mij zijn die ook niet rauw geleverd bij de hema moeilijk te zeggen
de hema worst is ook voor gebakken heel veel vlees lijkt rauw maar is het echt niet hoor anders gewoon ff op i net zoekken daar kom je alle info tegen over vlees wat je maar wilt weten liefs ancie
ja voorverwarmd en daarna 10 minuten. ze waren warm en ook lekker maar vond ze gewoon rose van binnen. daarom ging ik twijfelen..