Ik heb afbakbroodjes liggen en daarop staat ten minste houdbaar tot 04-10 (gister dus) Zou ik ze nog kunnen eten denken jullie? Normaal doe ik dingen over de datum heen weg, heb er alleen zo'n zin in. Zit geen schimmel op en ruikt ook niet raar.
Dan probeer je het toch, als er geen raar smaakje aan zit zal het vast nog goed zijn. Meestal kan je ook melk of yoghurt 1 dag over datum nog opdrinken.
Ik zou zeggen: gewoon eten! Als het er nog goed uitziet en normaal ruikt kan het vast geen kwaad! (Doe ik ook regelmatig, soms wel twee of drie dagen over datum en nooit ziek van geworden hoor! ) Eet smakelijk!!
Kan je prima nog eten hoor, het is niet zo dat die broodjes bederven als de klok 12 uur 's nachts slaat. Als er niets raars aan te zien/ruiken is gewoon eten.
Als ze er gewoon goed uitzien en de verpakking staat niet bol, dan kun je ze gewoon eten hoor. Eet smakelijk!
Volgens de datum is het ook tenminste houdbaar tot. Dus als ze niet zelf uit de verpakking zijn geklommen, gewoon lekker van genieten
Haha had 2 weken geleden nog pita broodjes.. Maand over datum.. Maar zolang er geen schimmel op zit ofzo kan je dat soort dingen nog gewoon eten hoor
Haha, ik heb net afbakbroodjes op die 2 weken over de data zijn. Oeps! Zag het pas toen ik ze al op had en de verpakking weg gooide. Nu zat het nog helemaal dicht, en heb niets verdacht geroken, gezien of geproefd.
oeps haha Hier eerder ook wel een keer een dag of 1, 2 over datum gehad, dan was de verpakking wel al open. Dan was er al wel schimmel te zien. Viel me echt mee dat het nu nog wel goed was.