Mijn man is nog steeds niet thuis maar toen ik hem eerder sprak aan de telefoon vandaag zei hij dat hij een raar telefoontje had gehad.. Hij werd eerst opgebeld en toen hij opnam werd er opgehangen.. Hij terug gebeld, krijgt hij een vrouw aan de telefoon. Vroeg ze hoe mijn man heet en waar hij woont..zij kwam uit Amsterdam en het leek haar leuk om wat leuks te gaan doen met mijn man, gezellig ergens naar toe, en wat drinken enzo... Raaaaar!!!!!! Mijn man zei al meteen: nee dankje hoor, en heeft opgehangen.. Ik wil dat gekke mens nu gewoon eens opbellen (als mn man thuis is) wat voor rare praktijken dat zijn van haar.. Ben ik echt niet van gediend!! Mijn man heeft al eerder een raar wijf an de telefoon gehad, hij had toen op mp gezet dat hij klusjes deed (bij de klusjes, en er stond duidelijk in wat mogelijk was, electra etc) Deed die vrouw allemaal heel vaag, en zei ze dat ze wantrouwend was want veel mannen die zij opbelde wilden wat anders...(seks) ze praatte ook heel vreemd, als een callgirl ofzo, omdat ze zo vaag bleef doen zei hij: laat maar, ik doe die klus liever niet meer bij u.. Belde ze later terug (mijn man had me gauw mee laten luisteren, hij was op zijn werk dus kon ik via zijn werktel meeluisteren) zegt ze, weer met zo'n raar stemmetje, ja sorry dat ik zo deed...ik zou het heel graag goed willen maken met je...ik zal een lekker kopje koffie voor je maken, dan kom je hier gewoon gezellig een kopje koffie drinken..lijkt je dat wat? (en nog steeds zo praten als alsof ze een callgirl was..) mijn man zei weer: nou nee hoor, zoals ik eerder zei: laat die hele klus maar zitten, en wilt u me niet meer lastig vallen met uw rare telefoontjes?dag mevrouw Echt heel raar hoor dus wie weet wordt iemand van jullie ook wel door die vrouw opgebeld die zomaar een nr draait en dan eerst kijkt of het wel een man is... maar ik ga haar straks ff bellen en op haar donder geven, wat denkt ze wel niet,haha
ik zou wel afspreken,misschien een leuk hotel ergens in de stad? zij helemaal opgetut en je man niet op komen dagen hahahaha!! wat een doos joh!
Oh wat vreemd. Zo had ik een tijdje geleden een man die me mobiel belde (tijdens m'n werk altijd handig) en die wilde een afspraakje maken. Maar ik had iets op MP staan, dan wel niet met m'n mobiele nummer, maar ik dacht dat het daar iets mee te maken had. Dat was dus niet het geval hij wilde gewoon een afspraak maken voor sex. Haha.
ik ga straks wel ff bellen, als ze dan opneemt haha..met mijn man zijn nr en als ze dan opneemt zeg ik: wat dacht je, dat mijn man je terug belt voor een afspraakje?
Waarom is het nodig om terug te gaan bellen? je man is toch al duidelijk geweest? Je komt wel erg jaloers over zo
Heeft ze al het recht toe toch? Ik zou ook pissig zijn op zo'n achterlijk mens wat denkt dat het nodig is om met dergelijke bedoelingen naar mijn man te bellen..
hahaha ik zou ook zeeeker even bellen, al is het maar om dat wijf even lekker in de zeik te zetten.. hoe durft ze nee ik begrijp je heel goed zou het ook raar vinden hoor en willen weten hoe of wat, en even duidelijk te vertellen dat ze nooit meer hoeft te bellen
Hahaha dit vind ik ook, ik zou het lekker laten gaan je man is duidelijk geweest , die vrouw is toch sneu geen aandacht aan schenken heb je niks aan. Jou man is niet voor niks met jou getrouwd en zij zal vast geen gevaar vormen.
Mijn vriend heeft twee keer gehad dat Aziatische vrouwen hem toevoegde op Facebook. Ze gingen dan allerlei privé berichten sturen naar hem,wilde van alles van hem weten. Gingen bijna elke foto liken, behalve de foto's waar ik opstond. Op gegeven moment was ik het zat en heb de dames beide een privebericht gestuurd met dat ik zijn vriendin ben en dat we samen een kind krijgen, dat ik hun heel erg raar en verdacht bezig vindt zijn en dat ze mijn vriend met rust moeten laten. Het was meteen afgelopen. Later bleken het verre familie van een collega van mijn vriend te zijn en het schijnt zo te zijn daarzo dat als je contact hebt met een westerlin , dat je dan aanzien krijgt.
jongemama22 je moet toch zelf instemmen met het vriendschap verzoek op facebook? Ik zou niet terug bellen omdat als je inderdaad te maken hebt met een gek/gefrustreerd mens dan zou ik haar niet extra kwaad maken. Wie weet staat er opeens iemand voor je deur, nou nee hoor, gewoon meteen ophangen of niet opnemen.
Afspraak maken en politie inschakelen.dan kunnen ze kijken wat hier achter zit.het kan ook iets niet zo onschuldigs zijn... ik denk nu meteen aan de horrorverhalen van mensen die op een of andere manier gelokt worden en eenmaal daar op die plek gaan ze meteen onder het mes voor de organen...! Er is een enorme maffia business gaande over de wereld in organen handel!creepy maar heb twee voorbeelden gehoord van kennissen van vrienden...ook bij jonge mensen.ik ben niet snel wantrouwend maar ik zou dit niet vertrouwen...
Vind ik ook... Ti's maar waar je e druk m maakt.. Je erel heeft der toch "afgewezen" wat wil jij nog meer gaan zeggen?