Afbeelding uv-pakje primark laat los

Discussie in 'Meld onveilige producten en situaties' gestart door Poohbear82, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    ik heb voor zoonlief een uv-pakje gehaald bij de primark, heel leuk zwart-blauw gestreept met een afbeelding van visjes en een schildpad voorop, op de arm enop het bijhorende petje. Tijdens de eerste zwemsessie zag ik echter dat 1 van de plaatjes niet meer op het pakje zat, maar op z'n hand (die uiteraard nog regelmatig in z'n mondje verdwijnt). Bleek dat ik de plaatjes voorop en op de pet er zo af kon wrijven.
    Het is indit geval een pakje voor 9 tot 12 maanden, dus dat lijkt me absoluut niet akkoord.
    Omdat ik nog op vakantie ben heb ik primark nog niet kunnen benaderen hierover (kan geen emailadres vinden op de mobiele site), maar wou hier wel alvast melding doen.

2. VeiligheidNL

VeiligheidNL Veiligheidsexpert

5 mrt 2014
    542
    4
    18
    Signaleren, onderzoek naar veiligheid en het stimu
    Amsterdam
    Beste Poohbear82,

Wat vervelend zeg, zeker nu je lekker op vakantie bent. Misschien kun je voor nu de applicatie helemaal verwijderen, dan kun je het pakje nog gebruiken. En anders vooral goed insmeren met een zonnebrandmiddel.

Je kunt je klacht ook rechtstreeks bij de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) doen. Dat kan bijvoorbeeld hier: https://formdesk.minlnv.nl/kcdv/Ware...n_formulier_v9

Mocht je reactie krijgen van de Primark, laat je dat nog even weten?

vriendelijke groeten,
    Digna
    veiligheidNL

3. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Een kleine update: ik ben bij de primark langs gegaan met het pakje. Ze boden meteen aan het te vergoeden, ik mocht iets anders uitzoeken. Heb duidelijk aangegeven dat het me er vooral om ging dat de klacht geregistreerd werd. Dat zouden ze doen, maar ik heb er verder niks van gezien, ook zijn er geen gegevens van mij genoteerd. Ik zal daarom zelf ook nog even melding doen bij het hoofdkantoor en/of de nvwa.

Deel Deze Pagina