even misschien een domme vraag maar ik heb vandaag brocolli uit de diepvries. normal eet ik dat vers maar die was op en eet vanavond een gerecht met brocolli. maar moet je die uit de diepvries nu ook nog wassen of hoeft dat niet? grioetjes elmo
oh wacht nu had ik nog iets.... mijn hubbie had het over morgen spinazie ala creme eten? is dit lekker....? nog nooit gegeten.
Ff wat anders diepvries groenten is verser dan de groenten in de Supermarkt in die bakken, de dievries groenten die ingevroren worden komen direct van het land en de groentes in de schappen die liggen er al een paar dagen ... Ik was ze trouwens niet hoor .. En ik vind a la creme heerlijk vind het lekkerdere dan de vastere versie eetse !
Smaken verschillen natuurlijk maar wij eten dat ook geregeld hoor, spinazie a la creme... Met een gekookt eitje erdoor! Eet smakelijk
ik heb altijd een heel wat pakken driepvriesgroenten thuis , broccoli, spruitjes, wortelen, prei, groentenmix,... even heerlijk een zeer gemakkelijk. Door mn drukke doordeweekse werkagenda vergeet ik dikwijls wat er nog in de koelkast zit en sommige groenten die ik in het weekend vers gekocht heb van de groentenmarkt verliezen hun versheid tegen de tijd dat ik eens zin heb in koken .. zijn er nog dames die met heel veel enthousiasme groenten kopen en nagenoeg een tijdje later al wat verlept is moeten weggooien? (bv. zie groentenbak.. ) ik voel mij hier soms heel schuldig door.
Jep, hier verlept er ook wel eens wat. Vind ik ook niet tof. Ik haal liever in de loop van de week weer wat bij dan dat we weg moeten gooien. Vind ik ook echt doodzonde!
kennen jullie uit de diepvries ook bloemkool met kaassaus? heb het vorige week gehad, maar op de verpakking staat niet of je het eerst moet ontdooien voor je het warm maakt. wie weet dat toevallig? ik heb de vorige keer bevroren in de pan gedaan, dan ging goed, maar misschien is eerst ontdooien makkelijker?
Volgens mij verkopen ze bij aldi of lidl ook prei ala creme (jaren geleden tenminste)...die is ook erg lekker!