Keukentje al leuk met 1 jaar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maria80, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Nog even en de kleine meid wordt alweer 1. Is een keukentje dan al leuk? Voor haar broer zeker wel natuurlijk, maar zal zij er ook al mee spelen voordat ze 2 is? Wie heeft ervaring?

2. gusto

gusto Niet meer actief

Wij hebben mijn dochter een keukentje voor kerst gegeven, toen was ze 15 maanden. Ze speelt er heel erg veel mee en komt ook echt met een bordje en een vork naar je toe om te 'proeven'. Ze speelt er al echt 'net alsof' mee, maar dat doet ze ook met haar pop. Bij ons dus zeker een succes!

3. tuc

tuc Niet meer actief

Onze dochter kreeg het toen ze 2 werd maar kon er al gelijk volop mee spelen..onze zoon van 1 vermaakt zich er ook al kostelijk mee..dus ik zou zeggen doen! Misschien komt het echte keukentje spelen pas met een half jaar maar das dan ook prima toch.

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Onze jongste vermaakt zich er al een paar maanden mee. Stond er natuurlijk van de andere twee, maar was dus vanaf het zelf kunnen staan al enorm leuk.

5. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Ze staat al een tijdje en doet plastic bekers al haar aan mondje zetten. Denk dat we er dan toch maar voor moeten gaan!

6. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.616
    1.156
    113
    jaa zeker wel hoor! misschien nog niet meteen na de verjaardag maar dat zal snel komen hoor!

7. 1988 mama

1988 mama Niet meer actief

Ik vind persoonlijk een keukentje nog geen speelgoed voor een 1 jarige . Denk dat een beker en een lepel heel interessant is , maar zie mijn zoontje van 14 maanden echt nog niet echt "keukentje" spelen.

8. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.981
    3.991
    113
    Ik denk dat het leuk wordt vanaf anderhalf jaar ongeveer. Dus dan is het maar net of je het zover vooruit wilt kopen..

9. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind het geschikter vanaf 2 jaar. Dan begrijpen ze het beter denk ik.
    De interesse in 'snijden' en 'eten maken' kwam bij mijn dochter net voor haar 2e verjaardag en daardoor sloot het toen goed aan op haar ontwikkeling.

Deel Deze Pagina