Kleding baby warm weer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marjoo83, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    Hoi meiden,

Mijn mannetje is 2 maanden oud.
    Voor het eerst is het nu warm weer en ik vind het echt moeilijk wat ik hem aan moet trekken...
    Hij is een warmbloedig ventje en heeft het wel snel warm.
    Wat voor een kleding doen jullie aan bij jullie kindjes?

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Romper zonder mouw t-shirt lange mouw en langebroek.
    Het is lekker weer maar nog niet warm vooral als de wind er is vind ik het fris.

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Alleen een romper?
    Meneer hier kruipt dus hebben hem een korte broek tot over de knieen en een t-shirt met romper.
    Hier waaide het amper en 26 graden!

4. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Mn zoontje is 3mnd sochtends romper kmouw met dun broekje en tshirtje. Smiddags romper.
    Hier ook een warmbloedig mannetje

5. rums

rums Niet meer actief

Mijn zoontje heeft een rompertje aan, t-shirt met korte mouwen en een korte broek die een beetje lang uitvalt (A) en geen sokken.

6. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Onze kleine werd 3-8 geboren enneen week erna was t net zo warm als nu ongeveer. T is ook een ventje dat t snel warm heeft en zichzelf goed op temperatur houdt. Hij lag toen in een romper overdag... Toen t nog warmer werd zelfs alleen in zn luier...

7. frouk85

frouk85 Niet meer actief

Hier romper met lange mauwen hier waait t ook bijna niet

8. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    rompertje aan en daarover een t shirt.
    Vanmiddag heeft B. geen broekje aangehad :)

9. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    Bedankt meiden! Doen jullie s nachts dan weer iets warmers aan? Of gewoon dezelfde kleertjes?

10. rums

rums Niet meer actief

's nachts een shirt met lange mouwen. En een slaapzak zonder mouwen. En dan blote benen en voeten erin. Met een lakentje maar das meer tussen de oren dan dat het helpt

11. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Hier heeft onze baby een dun broekje (net over de knie) aan over een romper met korte mouwen.

12. 2jees

2jees Niet meer actief

romper, shirtje met rokje

of romper lange mouw met jurkje.

sokjes ook, veel te koud voor die teentjes.

Ze liggen stil he, werken niet.

13. Humava

Humava Niet meer actief

Romper korte mouw, broek en tshirt met lange mouw maar die was vanmiddag wel uit. Sokken ook niet aan want die trekt ze toch binnen 2 minuten zelf uit en zitten dan in haar mond:D

14. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Hier vandaag ook voor het eerst een kort broekje en shirt met korte mouwen (en oooo wat stond het hem schattig!!!) maar met een pasgeboren baby zou ik het nog niet aandurven. Dan zou ik gewoon een lichtgekleurd setje van lange mouwen aantrekken.

15. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    ik kijk het altijd per dag aan. als ik voel dat hij warm is trek ik gewoon wat uit. je ziet het snel genoeg als ze warm in hun nek of op de rug zijn;)

16. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Fris?? Ik weet niet waar jij woont? ;)

17. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha was ook mijn eerste gedachte.. :)
    Zoonlief heeft vandaag voor het eerst een korte broek aan en daarbij een romper met korte mouwen en een t-shirtje. En Oja lekker blote voeten! Ik heb hem al wel twee keer ingesmeerd met factor 30 en probeer wel uit de volle zon te blijven...

18. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Hier vandaag alleen een luchtig jurkje aan. Zodra ze dalijk wakker is, jurkje uit en het zwembad in :)
    Vorige zomer was ze ook nog heel klein. Alleen een rompertje vond ik voldoende. Gewoon even aankijken beter te koud aan kleden als te warm

19. 2jees

2jees Niet meer actief

Het is hier ook wat je noemt fris hoor, als de wind even wegvalt is het lekker warm ja, maar dat gebeurd niet vaak :(

desondanks heerlijk weer maar niet voor een baby (buiten).

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier heeft ons meisje een romper hempje aan, daarover een hempje en een korte broek, verder lekker blote voetjes. Zometeen gaan we lekker wandelen met korte broek en blote voetjes het is hier hartsikke warm! Ons meisje heeft het zowiezo niet snel koud. Onze kraamzorg vertelde toen dat je ze beter (te) koud kunt kleden als te warm!

Deel Deze Pagina