Hallo, We zijn met onze knul bezig om de avondfles af te bouwen. Hij krijgt nu om uurtje of 19:00 z'n fles en we maken m om 22:00 uur wakker voor de laatste fles (met rijstebloem). Dan slaapt hij lekker door tot ong 07:00 uur (soms zelfs langer) Dus op zich gaat t goed alleen vragen we ons nu af hoe je de verdeling van de flessen nu zometeen doet. Als we de laatste nog verder gaan vervroegen krijgt hij wel heel snel 2x achter elkaar. Moeten we die enelaatste fles ook al iets verminderen en de andere flessen iets gaan verhogen of ? TIPS?
Wij hebben Mick gewoon niet meer wakker gemaakt voor de laatste fles. Hij krijgt nu zijn 4e en dus laatste om 20u en slaapt dan tot 8u. Gewoon proberen denk ik en evt 210 geven ipv 180. Succes!
Fles van 22.00 uur laten vervallen en die van 19.00 uur als laatste houden, al dan niet met wat Nutrix..
Hier ook gewoon niet meer wakker gemaakt voor de laatste fles en ze sliep gewoon door tot de volgende ochtend. Ik zouy het gewoon proberen en dan zien wat er gebeurt.
Wij hebben het gister toevallig voor het eerst geprobeert om tijn te laten liggen. Is helemaal goed gegaan. Je moet het gewoon een keer proberen denk ik. de kans is natuurlijk aanwezig dat hij ineens 's nachts komt, maar dan weet je iig dat hij er nog niet aan toe is.