Op 5 aug ben ik op advies van dokter overgestapt naar pepti 1. Dit ging uitstekend, alle klachten verdwenen. Helaas sinds vorige week woensdag gilt ze het uit tijdens de fles. Echt heel hard gillen. Ze drinkt de fles uiteindelijk wel leeg, ze heeft namelijk wel honger. Ik weet het echt niet meer Iemand tips of suggesties?
Welke klachten had je dochter om over te stappen naar pepti? Zijn er naast het gillen tijdens de fles nog andere dingen die anders dan voorheen zijn of is er op andere momenten nog onrust?
Ivm vastelling Koemelkallergie(veel huilen, spugen en last van darmen..) na pepti verdween alles. Toen weer oude voeding geprobeerd en helaas ging het weer mis. De fles van net lukt niet, ze gilt het uit. Lijkt wel of het steeds erger wordt. Voor de rest blijft ze de hele dag vrolijk en rustig. Ik ga morgenochtend de huisarts bellen.
Krijgt ze nu wel pepti? Of standaard voeding? Hier ook een zoon met waarschijnlijk KMA volgende maand gaan ze een provocatie test doen. Wij gebruiken ook pepti en gaat super zou zeker niet terug stappen op standaard voeding zonder ook maar enige tests te hebben gedaan om KMA vast te stellen.
Ja ze krijgt pepti en het ging super tot vorige week. Het is zo zielig. Het is alleen nu gillen/huilen tijdens de fles. Voor de rest merk ik niks aan haar.
Misschien is pepti niet voldoende voor haar. Lees vaak dat pepti een paar weken goed gaat en dan in ene niet meer helpt. Zou zeker naar de huisarts gaan!
De kans bestaat dat pepti niet voldoende is. Nutramigen lgg of hero allergie care is dan de volgende stap.
Ik hoop het ook, hier was de nutramigen de oplossing bij de oudste. Anders heb je nog altijd de koemelkvrije oplossing.