Steeds meer voedingen

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Anne36, 22 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Ik geef BV en dat gaat op zich prima. Nu komt ze s'nachts steeds vaker, soms om de 1 1/2 uur. Nu is het zo dat er zoveel druk op staat dat ze zich gewoon verslikt bij het drinken. Ik denk ook dat dit de reden is dat ze niet zoveel in 1 keer drinkt en dus te snel verzwadigd is. Heb al geprobeert met afkolven en dan via fles te geven, maar dan drinkt ze hooguit 30 tot 40 cc soms wel minder. Dat lijkt me ook wat weinig ze is nu 5 weken.

Nu zit ik er aan te denken de nachtvoedingen te vervangen voor FV kan dat.

2. Verhoeven546

Verhoeven546 Actief lid

17 sep 2007
    167
    0
    0
    wat je kunt proberen is voordat je ze aanlegt heel even de eerste spanning van de borsten te kolven. hierdoor wordt je kind niet overvallen door een hele harde stroom en zal ze iets rustiger drinken.

3. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Ik kolf inmiddels 90% van de voedingen af, met de fles drinkt ze een stuk rustiger en komt ze nu ook minder vaak.

4. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Ik kolf inmiddels 90% van de voedingen af, met de fles drinkt ze een stuk rustiger en komt ze nu ook minder vaak.

5. Verhoeven546

Verhoeven546 Actief lid

17 sep 2007
    167
    0
    0
    Dit is een oplossing maar vraagt wel erg veel van je. wanneer je dit geen probleem vind kun je het zo doorzetten.
    je kunt dan toch weer proberen om je kind aan de borst te leggen. is even proberen wat je wil.

6. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Mijn melkproductie is inmiddels wat naar beneden en ze drinkt nu weer gewoon aan de borst. Alles moest gewoon even op elkaar afgestemt worden.

Deel Deze Pagina