HI Ik heb al ruim drie dagen last van stuwing. En niet zo weinig ook. Ikkolf mijn melk met een elektrische pomp omdat aanleggen neit lukt. Mij Kraam weet ook niet wat ze hier mee aan moet want we hebben alles al geprobeerd. Ik wil nu helemaal stoppen met BV omdat ik er totaal geen plezier meer aan beleef. De eerste keer is BV ook totaal mislukt door verkeerde begeleiding. Nu had ik mij voorgenomen om alleen het aanleggen te proberen en als dat niet lukte zou ik stoppen. Nu heb ik toch mijn grenzen weer verlegd en ben toch alles aan het kolven. Ik heb heel veel pijn tijdens het kolven dus het lukt me ook niet om alles leeg te kolven gr. natas
Hallo, hoe is het nu met de stuwing? Het klinkt me een beetje als dat er door de stuwing de melkuitgangen worden dichtgeduwd waardoor het kolven ook niet meer lijkt te lukken. Als je besluit te stoppen is dat prima maar doe dat pas wanneer je borsten weer helemaal leeg kunnen worden. Als je nu direct stopt met stuwing dan krijg je problemen. Kan je intussen al wel melk eruit krijgen? Porbeer evtr onder de douche met veel warmte de borsten zacht te maseren zodat je een melkstroompje op gang kan krijgen. Daarna verder leegkolven. Succes Ilse