Hoi hoi, ik ben nu 37 weken zwanger en sinds ik zwanger ben kan ik ineens niet meer tegen melk producten. Als ik het wel neem word ik echt heel erg misselijk. Heb het vaak genoeg geprobeerd dus ik laat het wel uit mijn hoofd nu. Als de baby geboren is dan hoop ik natuurlijk weer gewoon alles te kunnen eten maar ik vroeg me af of dit een teken is dat de baby allergisch is voor melk producten? Ik wil borstvoeding geven koste wat het kost, met een melk verbod is dat wel heel erg lastig. Zegt dit dat de baby er straks ook niet tegen kan of maakt het helemaal niks uit?
Hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap! Jammer van die misselijkheid van melkproducten, maar het is helemaal niet erg. Dit wil echter niet zeggen dat je kindje straks niet tegen melk kan. Het is gewoon zo'n raar verschijnsel, net zoals ik helemaal wild was bij mijn eerste zwangerschap van witte bonen in tomatensaus (echt, je verzint het niet haha, dat eet ik anders nooit!) Mocht je kindje niet tegen melkproducten kunnen, dan is borstvoeding nog steeds heel goed mogelijk hoor! Heb je meer vragen, dan hoor ik het graag! Voor nu: geniet!