Slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cat2, 6 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Ons dochtertje slaapt nu in een winterslaapzakje zonder mouwen. Ze heeft alleen een rompert je met lange mouwen aan. Toen ik net ging kijken had ze wat natte haartjes van de zweet. Is dit erg en wat kan ik nog doen?

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Te warm is wel kwalijker dan te koud . Is het zo warm bij jullie dan? Anders in een zomerslaapzak?

3. cat2

cat2 Niet meer actief

Het waren de haartjes in de nek. Nu is het weer goed. Geen natte haartjes meer. Kamertje is 19 graden.

4. Juneau

Juneau Bekend lid

18 jan 2016
    608
    0
    16
    Hoeveel graden is het in haar kamertje? Heb je de mogelijkheid om de temperatuur kouder te zetten? Anders inderdaad een zomerslaapzakje of rompertjes met korte mouwen?

5. cat2

cat2 Niet meer actief

19 graden is het.

6. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik vind het niet fijn. Ze was net wakker geworden en toen heb ik haar in zomerslaapzak je gelegd.

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Heeft/ had ze geen koorts? 19 graden is prima lijkt mij.

8. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Idd heeft ze geen koorts? Hier ook 19 graden en hij heeft een winterslaapzak met mouwen en aan pyjama aan!

9. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.163
    23.240
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Is natuurlijk ook per kind verschillend. Hier zou dafne het veel te warm hebben met skaapzak met mouwen en een pyama. Hier soms ook nog zomerslaapzak met 19 graden op kamertje.

10. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Ooh echt joh, hier romper lange mouw, truitje en een winterslaapzak met mouwen, kamertje is 18 graden maar hij voelt nog fris aan hoor!

11. cat2

cat2 Niet meer actief

ze heeft geen koorts

12. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Hier winterslaapzak met lange mouwen en een lange mouwen romper. Kan net qua warmte, we moeten niet voor we naar bed gaan nog even de thermostaat omhoog zetten.

Gevoerde slaapzak zonder mouwen met lange mouwen romper werd te koud in zijn nek, maar zijn rompertje heeft ook wel een enorm hoofdgat. Overdag ligt hij met zijn shirt erbij aan nog wel in de slaapzak zonder mouwen.

Als je de slaapzak zonder mouwen probeert en ze wordt niet wakker, dan is het toch gewoon goed? Anders kan je alsnog die lange mouwen slaapzak weer aandoen.

Deel Deze Pagina