Afbouwen flesvoeding

Discussie in 'Voeding' gestart door LesleyS, 12 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

Als ze geen KMA heeft hoef je daar niet bang voor te zijn toch?

Bovendien hoeft het nu ook nog helemaal niet, zeker niet bij zoveel melk. Hier vanaf een maand of 10 weleens een beetje maar daarvoor hadden ze zat aan eten hoor.

2. LesleyS

LesleyS Actief lid

17 jun 2013
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bang dat alleen maar een cracotte om 15:00 een beetje weinig zal zijn. Kan haar dan natuurlijk ook nog wat fruit geven of een extra boterham.
    Vandaar dat ik Griekse yoghurt of magere yoghurt wilde geven.
    Hoeveel brood mag je een baby op een dag geven?

3. 2jees

2jees Niet meer actief

Hoeveel MAG weet ik niet. Ik gaf het s ochtend en s middags en keek gewoon wat ze op konden.

4. kersenflap

kersenflap Niet meer actief

Hier een meisje van 7 maanden en aan het stoeien met schema.

Ze krijgt nu nog bij opstaan bv. dit is de enige voeding en die zal waarschijnlijk einde van de week weg gaan en vervangen worden door een fles 180/6

9.30 fruit en fles 180/6
    12.00 boterham met wat water
    14.30 fles 180/6
    17.00 warm eten
    19.00 fles 180/6

Ze slaapt de laatste tijd enorm veel dus het is echt schipperen, als de bv straks echt afgebouwd is wil ik gaan proberen wat meer een "normaal" eetpatroon te krijgen en te kijken of die fles met het fruit er vanaf kan. dat zou toch moeten kunnen als zij om 7.00 pas de eerste fles krijgt, tevens ga ik volgende week eens wat yoghurt en of karnemelk introdueceren. Har broer was er dol op dus ben benieuwd.

Ik heb dus wel een kindje wat echt dun is. maar ze eet als een bezetene, ze is goed in proportie maar er zit geen vet aan.

Rijstewafels gaan we hier niet geven, vooralsnog waren tussendoortjes niet nodig dit zal tegen die tijd bekeken worden wat ik ga geven.

Iemand misschien nog tips?

Deel Deze Pagina