Nu z'n potje bij de I.toys in de aanbieding is, vraag ik me af of het de moeite waard is om het te kopen. Wat zijn jullie ervaringen mee? Mijn oudste is nu 2 jaar en 9 maanden en zindelijk worden wil echt niet lukken. Hij kan het wel maar hij wil het echt niet. Zou z'n potje hem kunnen stimuleren?
Wij hebben er een. Op zich een leuk ding en ook multifunctioneel (als opstapje). Maar of het echt stimuleert..? Tja, kan per kind verschillen denk ik. Ze heeft het (toen ze net zindelijk was) wel een tijdje leuk gevonden. Maar het echte zindelijk worden, heb ik toch wel andere dingen voor uit de kast moeten trekken Het werkt goed hoor, maar van een piepklein plasje of poepje gaat het niet zingen. We hebben tegenwoordig het geluidje ook nooit meer aan staan, want hij ging dan wel eens opeens af als ze lag te slapen
Hij is erg leuk! Maar als je zoontje nog niet wil kun je het beter even laten zitten. Als je hem dwingt krijgt hij gegarandeerd een flinke terugval in de towkomst!
hier was het voor mijn dochter geen succes, sowieso een potje vind ze niks, ze heeft altijd op de wc geplast en het muziekje in het potje vond ze toendertijd maar eng. Nu maar hopen dat zoonlief het ding nog wel gaat gebruiken....
wij hebben het potje ook. Eerst altijd zonder muziek gebruikt, maar doordat hij opeens geen zin meer had hebben we het muziekje gebruikt. Vond hij erg leuk, maar uiteindelijk heeft dat ook niet geholpen. Hij is nog steeds niet zindelijk Maar het potje is multifunctioneel en we gebruiken het zeer veel als opstapje of gewoon om op te zitten.
Hier ook van alles geprobeerd, maar ze wilde echt niet... Ineens sinds vorige week maandag wilde ze op de WC gaan zitten, zonder WC verkleiner! Ik dacht, nou ja, probeer het maar en ja hoor! Grote plas en een poep erbij. Ik stond helemaal verbaasd! Nu dus al een week zindelijk, ook gelijk in de nacht! Nadat ik alles had laten liggen en niet meer verplicht op het potje had gezet, kwam ze er dus ineens zelf mee... Hopelijk werkt het voor jou ook zo! Succes in ieder geval!