Mijn dochter van 3 maanden weigert ineens de borst. Ze is gister wezen wennen op het kdv en sindsdien wil ze de borst niet meer. Ze krijgt wel vaker een flesje en dat is altijd goed gegaan. Nou hebben ze op het kdv een uur lang de fles gegeven omdat ik niet wist hoeveel ze dronk. dus zij hebben elke keer een beetje gegeven en opgewarmd. Waarvan 3 Kwartier half slapend de fles en in hun armen gehouden. Ik ben bang dat ze dat wel prima vond en daardoor mijn borst niet meer wil. Heb je misschien advies hoe ik haar weer aan de borst krijg? Vannacht half slapend is het redelijk gelukt. En ben samen in bad gaan liggen met haar op mijn buik. Ze ging direct zoeken en hapte aan. Maar verder krijg ik haar niet aan de borst Hoop dat je advies hebt voor me. Alvast bedankt
hoi fijn dat het weer gelukt is. Dit gedrag zie je wel vaker bij baby's die voor het eerst naar de oppas gaan. Uiteindelijk willen ze maar wat graag weer bij hun eigen mama zijn en aan de borst drinken, en drinken ze soms weer vaker, ook in de nacht, om als het ware in te halen. Slim dat je veel knuffelmomenten hebt ingebouwd, in bad en slapend tegen je aan, dan komt het meestal vanzelf weer. Plan de komende avonden na je werkdagen niets anders in dan mama-baby tijd, dan kun je er de tijd en rust voor nemen. succes! Mirjam