Mijn meisje is nu ruim 2,5 week oud. Ik ben begonnen met voeden met een tepelhoedje, omdat ik vlakke tepels heb en ze ze niet goed pakte. Sinds vorige week drinkt ze gewoon aan de borst en dit gaat heel goed. Ze dronk ongeveer 10 minuten aan elke kant, waardoor ik met verschonen binnen een half uur klaar was met voeden. Sinds een paar dagen drinkt ze veel onrustiger. Ze laat vaker los, valt na 5 minuten in slaap en wordt dan met moeite wakker. Met name 'snachts blijft ze nu juist wakker na een voeding, maar interesse in de borst heeft ze dan niet meer. Als ik haar dan in haar wieg leg begint ze na 5-30 minuten alsnog te huilen en wil ze toch nog meer drinken. Hierna valt ze alsnog tevreden in slaap. Al met al ben ik nu 's nachts 5 kwartier kwijt met voeden. Is dit een normale ontwikkeling? Kan ik hier nog wat aan doen? Alvast bedankt!
Hi. Het klinkt als regeldagen. Rond de 3e week komen deze weer voor. Dan drinkt ze vaker en korter om je productie (op natuurlijke wijze) op te hogen. Kijk het een paar dagen aan of het weer voeden weer regelmatiger wilt worden. Groetjes Saskia