Onze dochter is vandaag 2 weken en 1 dag oud. Tot zover ging het drinken aan de borst prima, ze dronk ongeveer 1x per 2/3 uur en sliep dan tussendoor. Maar sinds gisteravond is het helemaal mis. Ze wil continue drinken, maar na een paar slokken is het gewoon op, en ik krijg de tijd niet om nieuwe melk aan te maken omdat ze maar blijft vragen. Normaal drinkt ze zich vol en valt dan in slaap, maar nu valt ze niet in slaap, als ik haar van de borst haal blijft ze zoeken en ze huilt aan één stuk door. Ik heb al geprobeerd te kolven na een voeding zodat ik haar misschien nog wat bij kon geven, maar er komt nauwelijks wat. Word onderhand een beetje radeloos hiervan, vind het zo sneu dat ze zo'n honger heeft maar ik krijg de tijd niet om nieuwe melk aan te maken... Het lijkt wel of ik haar vandaag gewoon niet kan geven wat ze nodig heeft... Wat moet ik doen?
Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Productie vergroten - Clusteren Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Al even bezig - Regeldagen Geen paniek! Clusteren en regeldagen...pfff het kan behoorlijk pittig zijn! Maar je kindje doet dit o.a. om jouw productie omhoog te schroeven. Ze is blijkbaar aan het groeien, en heeft behoefte aan meer melk. Er zit geen knopje op je borsten, dus dit is hoe ze er voor zorgen dat die melk er komt! Ga er in mee, maak het jezelf zo makkelijk mogelijk. Als je begrijpt waar het door komt, scheelt dat ook. En hoef je ook niet onzeker te zijn. Je kan op Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding nog veel meer info vinden. Succes!
Dank je wel voor je antwoord! Dat verklaart het denk ik wel. Het is idd pittig, en ik ben sowieso wat een paniekvogel soms. Gelukkig slaapt ze nu eindelijk even. Kan ik weer even opladen voor de volgende serie
Herkenbaar. Hier ook gehad. En voedt nu nog steeds dus geen zorgen maken. Binnen een paar dagen trekt t weer bij!