hallo mijn dochter is 7 maand en ze komt nacht weer om voeding, ze sliep vanaf een maand of 3 denk ik aldoor van 20.00 tot meestal 8.00 ze had eerst last van haar tandje maar die is er nu hellemaal door, maar ze komt nacht nog steeds zaterdag was ze om 24.30 4.00 7.30 10. fruit 11.30 15.30 18.00 warme hap 19.00 zondag nacht was ze om 24.30 en 6.00 9.30 10.45 beetje fruit 13.30 om 17.00 warme hap maar ze was te moe dus heeft ze nog wat voeding bij gehad normaal eet ze alleen warme maaltijd en om 19.00 en heb nog fles bij gemaakt omdat ze naar mij idee niet veel had gedronken daar heeft ze nog 150cc van opgedronken zou mijn voeding terug gelopen zijn dat ze er niet meer genoeg aan heeft?
Het is heel goed mogelijk dat je borstvoeding wat terugloopt. Dat zie je vaak na de introductie van vast voedsel. Wat je kan helpen is eerst borstvoeding geven en dan pas de bijvoeding. Kunstvoeding bijgeven maakt het probleem alleen maar groter. Door weer vaker te gaan voeden (ook 's nachts, heel slim van je dochter) ga je weer meer melk maken. Dus ook voor de fruithap en de warme hap, eerst borstvoeding geven!! Voor nu is de bijvoeding echt nog voor erbij. Voor het wennen aan de smaak en substantie. Haar voeding haalt ze nog vooral uit de borstvoeding.