ik lees hier steeds over die sprongetjes, maar ik woon dus niet in Nederland dus helaas heb ik geen oei ik groei boek. kan ik dit ook op internet ergens lezen?
ja je kunt je inschrijven voor de sprongenwekker op oeiikgroei.nl dan krijg je elke keer een mailtje met de aankondiging
haha dat hooop je Angel Eyes! Ik heb welgeteld 1x een mail gehad dat er een sprong aan zat te komen en daarna nooit weeer. Dus dat systeem werkt niet feilloos moet ik helaas melden.
http://www.oeiikgroei.nl/magazines/show ... e.asp?id=4 dit is de 19 weken sprong... als je de 4 in de link veranderd, naar 5 of 6 krijg je de sprongen die daarna komen en -uiteraard- als je 3, 2 of 1 invult , komen de eerdere sprongen te voorschijn
Ik heb me ook al een paar keer aangemeld voor die sprongenwekker en nog nooit een mailtje gehad. Volgens mij werkt het meer niet dan wel
ja snap die wekker niet zo... Het is toch niet zo dat ze PRECIES als ze zo en zo oud zijn een sprongetje krijgen? En zodra dat sprongetje er is geweest kan je dan gewoon opzoeken hoe of wat er is...toch? Weet je dat ik me heel die sprongetjes niet kan herinneren van mn 2 andere...is ook alweer 10 jaar geleden...misschien mentaal geblokt...te erg ofzo, net als bevallen?
Ik krijg wel altijd een mailtje, alleen is het meestal wel een paar dagen te laat Faye dr sprongetjes beginnen altijd net iets te vroeg haha