Spuitluiers!!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Meryl, Jan 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meryl

Meryl Bekend lid

Jan 30, 2009
    737
    0
    0
    Mijn dochtertje heeft sinds twee dagen opeens last van spuitluiers! Wel 7 op een dag, terwijl ze normaal maar 1x per dag ontlasting heeft. Waar kan dit aan liggen?

Ze heeft geen koorts en lijkt er zelf niets van te merken...ze lacht de hele dag! :) Alleen nu als ze poept loopt ze rood aan en maakt ze er een flink persgeluid bij!! Dan klinkt het als oorlog daar beneden ;)

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Geef je borstvoeding of geef je kunstvoeding? Bij borstvoeding kan het gewoon zijn dat je kindje nu weer wat meer keren ontlasting heeft dan gewoonlijk, en kan het dus gewoon normaal zijn.

Verder zou ik kijken of ze wel voldoende drinkt en mocht het te lang duren naar je zin even de huisarts bellen. Als je kunstvoeding geeft kan je evt als je denkt dat het echt diaree is wat ors geven, geef je borstvoeding is dat niet nodig en geef je gewoon lekker alleen de borst, maar dat zou ik dus wel in overleg met de ha doen.

Misschien is het gewoon iets van een 'buikgriepje'.

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Zou ze al een tandje krijgen? Ze zou er erg vroeg bij zijn, maar het kan. Hier veel spuitluiers als er tanden op komst zijn. Je kan dan een bobbeltje voelen op het tandvlees. Heeft ze rode wangen?

Wel goed op letten dat ze voldoende vocht binnen krijgt als ze veel poept!

4. Meryl

Meryl Bekend lid

Jan 30, 2009
    737
    0
    0
    @ Hanneke; ik geef flesvoeding, ik probeer nu iets meer vocht te geven dan normaal...bij water trekt ze een heel vies gezicht alleen..

Tja, misschien tandjes inderdaad ook al is het vroeg. Ze heeft ook wel rode wangen, maar niet vuurrood of de hele dag door.

Ik ga vannacht vliegen, pff komt wel ongelukkig uit dit juist nu..maar ja... ;)

Share This Page