vanmiddag was deze plek er opeens, zou het ringworm kunnen zijn? Ik ga sowieso morgen langs de huisarts.
Ik dacht dat er bij ringworm vaak echt een ring zichtbaar is en geen vlek. Maar ik weet het niet zeker hoor....
Lijkt precies op de ringworm die ik had tijdens de zwangerschap. Dus ik denk het wel? Is de huid in de ring een beetje ruwig? Dat was bij mij nl zo
Als je bij google ringworm intoetst en je kijkt bij de afbeeldingen lijkt het er niet op. Is het dus echt een rode ring en geen vlek.
het ligt ietwat op de huid en de huid in het midden lijkt wat ruwer. De buitenste rand is wat donkerder maar dat is op de foto niet goed te zien. Heb ook nog even gedacht dat het een beet kon zijn maar ik zie nergens een prikgaatje oid. Ringworm in Babies
Ja dat klinkt echt als ringworm hoor. Maar je gaat morgen naar de ha? Dan zal hij wel een zalfje geven als het ook ringworm is. Heeft je mannetje er veel last van o f valt het mee?
slapen wil hij niet en hij is zeurderig, maar dat is niets nieuws Morgen naar de dokter, zalfje en dan gaat het wel weer over.
de huisarts kon het niet thuisbrengen, vond het niet schilferig gnoeg voor een schimmeltje. Notitie: rode vlek 16mm schouder. Even aankijken. Hij beaamde wel mijn mening dat het wat op een brandwond lijkt maar geen idee hoe hij die opgelopen zou moeten hebben. Onze verwarming kan heel heet worden dus misschien dat hij daar tegenaan is gevallen, ik kijk het even aan het lijkt nl. wel wat lichter te worden.