is dit ringworm?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door laravelk, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    vanmiddag was deze plek er opeens, zou het ringworm kunnen zijn?
    Ik ga sowieso morgen langs de huisarts.

2. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik dacht dat er bij ringworm vaak echt een ring zichtbaar is en geen vlek. Maar ik weet het niet zeker hoor....

3. Purk

Purk Niet meer actief

Lijkt precies op de ringworm die ik had tijdens de zwangerschap. Dus ik denk het wel? Is de huid in de ring een beetje ruwig? Dat was bij mij nl zo

4. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Als je bij google ringworm intoetst en je kijkt bij de afbeeldingen lijkt het er niet op. Is het dus echt een rode ring en geen vlek.

5. Purk

Purk Niet meer actief

Niet altijd hoor, ik had toch echt ringworm en een vlek zoals je op deze foto ziet

6. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    het ligt ietwat op de huid en de huid in het midden lijkt wat ruwer. De buitenste rand is wat donkerder maar dat is op de foto niet goed te zien. Heb ook nog even gedacht dat het een beet kon zijn maar ik zie nergens een prikgaatje oid.

Ringworm in Babies

7. Purk

Purk Niet meer actief

Ja dat klinkt echt als ringworm hoor. Maar je gaat morgen naar de ha? Dan zal hij wel een zalfje geven als het ook ringworm is. Heeft je mannetje er veel last van o f valt het mee?

8. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    slapen wil hij niet en hij is zeurderig, maar dat is niets nieuws ;) Morgen naar de dokter, zalfje en dan gaat het wel weer over.

9. Purk

Purk Niet meer actief

Hahaha

10. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    de huisarts kon het niet thuisbrengen, vond het niet schilferig gnoeg voor een schimmeltje. Notitie: rode vlek 16mm schouder. Even aankijken. Hij beaamde wel mijn mening dat het wat op een brandwond lijkt maar geen idee hoe hij die opgelopen zou moeten hebben. Onze verwarming kan heel heet worden dus misschien dat hij daar tegenaan is gevallen, ik kijk het even aan het lijkt nl. wel wat lichter te worden.

11. Purk

Purk Niet meer actief

Heeft hij er dan geen pijn aan? Nou hopelijk is het snel weg

Deel Deze Pagina