De verloskundige zei dat ik gerust met de kleine een stukje kan gaan wandelen. Hij houd zijn tempratuur heel goed vast. Ze raadde aan voor en na de wandeling te tempen, en de wagen met een kruik voor te verwarmen. Wat denken jullie? Even lekker een frisse neus halen? Hierna gaat het alleen maar weer harder waaien, en dus guurder aanvoelen.
Ik denk dat je het best wel kunt proberen hoor! Kruik idd om voor te verwarmen (of kruik meenemen!! Ik legde die vorige winter ook nog wel eens onder de voetjes met een plooi van de deken ertussen en de kleine goed hoog in de wagen ingestopt). Als het echt hard waait of sneeuwt kun je ervoor kiezen de regenhoes eroverheen te doen, dan waait het niet zo de wagen in. En ik zou gewoon eventjes 5 minuutjes ofzo gaan, om het rustig op te bouwen. Gewoon lekker proberen, maar als je het echt niet ziet zitten, hoeft het natuurlijk niet per se!
Ik zou het wel doen, lekker de bak voorverwarmen, kleine goed inpakken, idd regenhoes erover heen voor de wind en even een klein blokje om en is voor jezelf ook leuk om even trots achter de wagen te lopen.
Vandaag zou ik het niet doen, misschien van de week als het minder koud is. Ik hou de kruik trouwens in de kinderwagen als ik buiten ben, aan het voeteneind boven op de deken, zo blijft de kleine het lekker warm houden
ik zou ook gaan. Even lekekr eruit. De hele dag binnzitten waord ik altijd zo gammel van. En indd kinderwagenbak even lekker voorverwarmen, misschien even jasje op de verwarming en dan aantrekken. Lekker inpakken, mutsje op, regenhoes eroverheen en dan zou ik er voor gaan ! Wij zijn vanmorgen ook boodschappen gaan doen, het sneeuwde best behoorlijk maar Tycho had nergens last van. Heerlijk warm gezichtje en had zn handjes onder het dekbedje gedaan. Hij heeft zelfs bijna een uur geslapen! Ja en je moet wel als je geen auto hebt en toch even boodschappen moet doen! Liefs
en met een baby van 3 weken en 1 dag....? ik zit nu al een week binnen door de kou en en hij dus ook dat kan ook neit goed zijn toch? mijn supermarkt is niet zo heel ver weg maar toch ik hoor allemala mensen uit een andere topic hier dat ze dat wel deden met zulk weer als hij net naar buiten mag (in het begin dus) maar met dit weer (al vind ik het nu wle mee vallen maarja dat is van binnen uit gezien haha) hoor ik het alleen over kleintjes van 3 maanden of 4 of 5... ik wil het heel graag maar straks maak ik hem ziek :S maar zolang binnen is toch ook niet goed? xxx
Precies hetzelfde als bij Klijntjuh, haar kindje is nog kleiner dan die van jou. Laten we vooropstellen dat van kou alleen je kindje niet ziek wordt. Je moet hem natuurlijk wel warm aankleden en een kruikje mee in de wagen of vooraf voorverwarmen. En uiteraard probeer je de kleine te beschermen tegen de wind of tegen het inwaaien van sneeuw in de bak. Gewoon lekker een boodschapje gaan doen hoor! Te lang binnenzitten is idd ook niet lekker (al word je daar ook niet per se ziek van hoor), maar voor je mentale gesteldheid is frisse lucht wel fijn! Gewoon doen!
Ok dankje ik ga het ook gewoon doen (en ja ik zie dat haar kindje jonger is maar zij wist het zelf ook niet dus dan kan ik dat niet mee tellen als advies toch, hihi) maar ik ga er gewoon voor... doe ook wle gewoon een regenhoes erover heen nu lekker eten geven en dan maar klaar maken ^^ dankjullie wel. xxxxx
Ik ga zo ook lekker naar buiten hoor. Warm aankleden en kruikje in de wagen en dan gaan we de oudste uit school halen. Het kan nog wel weken zo koud zijn dan wordt het binnen zitten ook vervelend. Veel plezier met de wandeling!!
Ik zit er over te denken om nog even naar buiten te gaan... vanmorgen al boodschappen gedaan maar ik heb hier een kleine man die denkt al zo groot te zijn dat ie zonder slaap kan de hele dag, maar ondertussen wel erg moe is hahaha. Als ik hem dan in de wagen mee neem slaapt ie wel. Vanmorgen voelde hij heerlijk warm aan toen ik hem uit de kinderwagen haalde en hij was toen ook in slaap gevallen..... Ik zal er nog eens over denken... xxx