hallo ons zoontje van 7 en een halve week heeft sinds een paar dagen dat hij kramp ofzo krijgt tijdens de fles dan heeft hij nog maar de helft of nog minder gedronken en gaat hij huilen en trappen met zijn beentjes. dan moet ik wachten tot het over is soms wel 20 m inuten. en dan de andere helft geven die hij soms dan niet gelijk wilt pakken. we gebruiken friso comfort en gaat vaak prima hij heeft het wel eens meer gehad, en dan gaat het weer goed. het is zo frustrerend hij heeft dan nog honger, maar kan niet eten vanwege die rot krampjes en dan moet ik een half uur later de andere helft opnieuw maken en dan maar hopen dat hij kan drinken zonder te huilen. voor de rest is het een vrolijk mannetje. wie heeft dit ook meegemaakt en hoe lang uurde het? groetjes wendy.
Buikkrampjes, lijkt me. Niet veel aan te doen, en die middeltjes als venkelthee helpen niet zoveel ook. Gaat rond 3 maanden stilaan weer over
Het klinkt mij niet als iets ernstigs. Maar gewoon de buikkrampjes die bij baby's horen van die leeftijd. Dit is vaak tijdens een fles, omdat dan de darmen worden geactiveerd. Dit is dus alleen maar goed voor je kleintje, want de darmpjes doen hun werk en "leren" hun werk goed te doen. Dit doet even pijn! Je kunt weinig anders doen dan troosten en later de fles eventueel verder geven. Gelukkig is het na ongeveer 3 mnd een stuk minder!