In welke beker sap geven?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by XmoniqueX, May 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

Jan 1, 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Mijn mannetje is bijna 8 maanden. Bij zijn koekje 's middags geven we hem sap. Tot nu toe in deze fles als hij zijn melk krijgt. Een tuitbeker hebben we geprobeerd, maar snapt hij niet. Welke beker gebruiken jullie?

2. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ik heb een beker van difrax met een soort rietje. Dit ging vanaf dag 1 al goed.

3. Helise

Helise Fanatiek lid

Mar 4, 2012
    1,785
    0
    36
    Heb je een tuitbeker met zachte of harde tuit geprobeerd? Hier snapte de kleine man ook helemaal niks in het begin van de harde tuit maar de zachte ging vrij snel goed. Anders misschien een rietjesbeker?

4. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

Jan 1, 2011
    945
    0
    0
    Uden
    We hebben een tuitbeker met harde tuit van mepal

5. ona81

ona81 Bekend lid

Aug 19, 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Eem rietjesbeker kan ke proberen. Uit een gewone open beker moet rond deze maanden ook gaan lukken

6. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

Aug 11, 2008
    1,477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Rond 8 maanden zijn wij begonnen met drinken aanbieden in een open beker, Difrax heeft er eentje met een uitsparing voor de neus dan hoeft ie zijn hoofdje niet achterover te doen.
    Dit ging al heel snel heel goed, Dennis drinkt nu zonder morsen!

Als we weggaan nemen we nog steeds een tuitbeker met zachte tuit mee, ging ook snel prima.

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Mijn kinderen dachten dat antilekbeker een ander woord was voor antidrinkbeker. Hier ging het het beste uit een gewone beker die ik voor ze vasthield, en na een poosje hadden ze een rietjesbeker door.

8. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Vanaf 7 maanden een gewone beker geintroduceerd en met 8 a 9 maanden kon hij daar zelf uit drinken.
    Tuitbekers daar snapte die van mij ook niks van. Rietjesbeker van Nuby werkte ook wel maar die gaf ik alleen voor onderweg. huis uit een gewone beker.

9. juffie29

juffie29 Actief lid

Apr 10, 2009
    280
    0
    16
    360 graden beker van kiddyboo (geloof dat je het zo schrijft)
    Is een gewone beker maar dan met antilek. Er zit een dop op met een ring. Het drinkt als een gewone beker maar de beker lekt nauwelijks. Lekker makkelijk als ze zelf willen leren drinken.:p

10. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Die is ook handig ja die heeft hij ook gehad. Ideaal om mee te beginnen met oefenen.
    Maar deze iss niet antilek maar antiknoei. Als ze er mee schudden dan komt er wel vloeistof uit.

11. lolly

lolly Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    3,475
    0
    0
    Lucas drinkt sinds kort uit de oefenbeker van difrax en dat gaat best goed. Tuitbeker maakt hij nog helemal niks van.

12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier ook rietjesbeker en soms gewone beker

13. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

Jan 1, 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Bedankt voor de tips. Ga maar eens kijken voor een rietjesbeker.

14. juffie29

juffie29 Actief lid

Apr 10, 2009
    280
    0
    16
    Dat gebeurt toch met alle bekers??? Ik heb er nog geen een gehad waar niets uit kwam als je schudt.;) Helaas:D

15. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Van het merk van de 360 graden bekers heb je ook antilekbekers en die zijn echt antilek. Die durfde ikgewoon zonder dop in mijn tas te stoppen.

Deze bedoel ik:
    Kiddyboo antilekbeker

Share This Page