Mijn dochter heeft sinds vandaag bij haar luiers groen/geel slijm en kan duidelijk zien dat het bij de urine zit omdat het ook een beetje gelig ziet bovenin haar luier en zag ook nog wat slijm uit haar plasbuis hangen. Weet iemand wat dit kan zijn? Ze drinkt per dag ongeveer 800cc vocht en ze heeft prima plas luiers. ook heeft ze sinds vanavond verhoging.
Zou zeker even de HAP bellen om te overleggen, nooit van gehoord, maar het klinkt niet als normaal en zeker omdat ze verhoging heeft zou ik wel bellen.
Klinkt meer als vaginale afscheiding. Mijn dochter heeft ook weleens slijm uit de schede. Als ze koorts krijgt zou ik wel de urine laten nakijken.
Of het uit de vagina of plasbuis komt... groen is nooit een goede kleur! Wellicht even een plasje inleveren voor onderzoek op blaasontsteking? Hopelijk kun je slijm meenemen... kunnen ze dat bekijken.
Mijn zoontje heeft het laatst gehad, zat steeds een beetje groen/gele afscheiding in zijn luier. Ben er mee naar de dokter geweest, zalfje gekregen en met twee weken was het weg. Had overigens niet het idee dat hij er zelf last van had bij het plassen ofzo.
vannacht had ze geen verhoging meer en vandaag is er niets meer te zien in de luiers. Het kwam niet uit haar schede dat weet ik zeker. we houden het even goed in de gaten. Bedankt voor jullie reacties