7maanden en onderbroken nachten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door makey, 15 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    het is weer begonnen :( hij wordt om 0530/0600 wakker en begint dan te zeuren , hij kan zn speen zelf weer pakken maar doet t dan niet waardoor hij ons dus wakker maakt.
    Hij heeft geen honger, meestal ga ik eruit om die speen terug te stoppen (eigenlijk gemak zucht ) dan slaapt hij direct verder.
    maar het is wel slopend steeds eruit iedere nacht :(

    komt dit iemand bekend voor heeft iemand tips!?
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Geen tips. Justin word de laatste week ook tussen 03.00 en 05.00 wakker :( , speen wil ie niet (meestal niet hoor) en ik heb bij zijn avondfles al nutriton gedaan. De xren dát ik toch overstag ga en n fles ga maken, drinkt hij helemaal leeg.. maja ik ben geen gekke Lotje natuurlijk. Vannacht getroost/uit bedje ff schone luier en weer terug en t was ff huilen, daarna sliep hij weer.. Dus dit blijf ik nu maar proberen zo.
     
  3. Carla1980

    Carla1980 VIP lid

    16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    hier al 8 weken gebroken nachten. Kyra wordt om steeds een andere tijd wakker(vaak tussen 01.00 en 03.00 uur) en is dan zeker 1,5 klaarwakker en niet in slaap te krijgen. Ook hier in de laatste fles nutrton, maar dat helpt dus ook niks.
     
  4. sim

    sim Niet meer actief

    dit komt mij heel bekend voor, maar ik heb jammer genoeg geen tips, elijah is nu 9 maand en slaapt nog niet door snachts :( . er is verder niks met m aan de hand, maar hij wordt gewoon steeds weer wakker. hij slaapt ook nog eens heel licht. vaak tegen een uur of drie pak ik m eruit en slaapt hij op onze kamer verder, zodat ik in mijn slaap zijn speen terug in zijn mond kan stoppen. heb inmiddels geleerd om staand verder te slapen :)
     
  5. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    jeetje,
    maar t is zo dat ryan ALTIJD door heeft geslapen alleen aantal weken terug "sprongetje"had hij t ook en nu weer :rolleyes:
     
  6. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Fatih heeft ook altijd doorgeslapen en eigenlijk sinds zijn tandjes is het een drama zeg....wordt er gek van!
     
  7. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Hier ook een drama met slapen. Niet het inslaapkomen, maar het doorslapen. Het is nu zó uit de klauwen gelopen dat ik het CB om advies heb gevraagd. Heb een boekje meegekregen waar ik nu een paar bladzijdes van gelezen heb. Ben er nu nog sceptisch over, maarja, net als bij Ria Blom moet je doorzetten wil het helpen.
     
  8. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hier ook al weken zo... :( blijf maar lopen,speentje erin en vaak gaat ze naar een paar keer weer slapen,maar het is super vermoeiend...ik weet niet wat het is...terwijl ze hiervoor zo goed sliep altijd.

    Groetjes,
     
  9. Patricia1980

    Patricia1980 Bekend lid

    11 dec 2006
    504
    0
    0
    Alyssa heeft er op het moment ook een handje van. Gelukkig is het niet élke nacht, wel een paar nachten per week. Zo nu ook al 2 nachten achter elkaar. Tussen 12 en 3 uur wordt ze wakker, gaat huilen en is vervolgens anderhalf uur klaarwakker. Ik ga er ongeveer elk kwartier even heen, troost haar even, geef haar een kusje en ga dan weer weg. En blijf dit steeds herhalen. Ze is dan een paar minuten stil en gaat dan weer huilen. Toch blijf ik consequent, want ik vertik het om haar eruit te halen of bij mij in bed te laten slapen. Het is even rot, maar uit ervaring (Alyssa heeft een paar langere periodes gehad dat ze s'avonds niet wilde slapen) weet ik dat het uiteindelijk wel werkt.
     
  10. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ok heel veel hebben dus t zelfde probleem.. alleen niemand heeft voor de rest n oplossing.. Bah.. :(
     
  11. fay

    fay Actief lid

    14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    Hier nog eentje die niet doorslaapt.. :cry: ..Precies hetzelfde als bij patricia...En ik handel ook hetzelfde, ook uit ervaring dat dit het beste werkt...
    Heb er ook verder geen oplossing voor...Moet dondedag naar het cb, ga daar ook om tips vragen..

    Groetjes Fay
     
  12. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier ook 2,5 á 3 weken last van gehad. Sinds afgelopen zaterdag slaapt Vigo eindelijk weer goed! HELLELUJAH!
    Hier heeft het met een sprongetje te maken gehad...
     
  13. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik ben vanavond naast zijn bedje blijven zitten in het donker en gewacht tot hij in slaap viel, tot nu toe hebben we hem nog niet gehoord :D
     
  14. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    t zal de leeftijd wel zijn
    zal t mischien iets te maken hebben met datze nu beseffen dat ze "alleen"op hun kamertje zijn terwijl ze op dat moment even bij je willen zijn (snapten voordien misschien niet dat je dus ernaast was)
    ik doe maar een gok

    gelukkig huilt ryan niet maar die gaat gewoon beetje zeuren maar wel zo dat je dr wakker van wordt.
     
  15. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier ook al weer 8 weken gebroken nachten en dan wil ze echt een voeding, dus ik moet er uit :(
     
  16. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Helaas, hier hetzelfde al vanaf dat Rick een maand of 8 is...... Met dit verschil dat Rick dus niet zelf de speen in zijn mond stopt (hij kan dat niet, heeft het ook nooit gedaan)..... Maar het gaat over: Er zijn nu ook vaak nachten dat hij wel lekker doortukt tot een uur of 7 en soms zelfs tot 8 uur!

    Dus: gewoon volhouden!
     
  17. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin heeft doorgeslapen tot 06.00. Gister lag hij er ook al om 16.00 in, om 18.00 er uit gehaald. Lekker gegeten, gebadderd, fv gehad, gezongen en weer naar bed!
     
  18. sim

    sim Niet meer actief

    zou dat het zijn, verlatingsangst? het is soms zelfs zo dat hij mijn hand moet voelen en dat het dan goed gaat, maar als ik dan wegga uit zijn kamer moet ik heel heel stil zijn, want als hij hoort dat ik wegga is hij direct klaarwakker!

    en het meest vermoeiende, hij slaapt alleen maar bij mij, mijn man krijgt het helemaal niet voor elkaar :(
     
  19. miekje80

    miekje80 Bekend lid

    27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Wij hebben net 3 maanden gebroken nachten achter de rug. Mijn zoontje is eind deze maand 9 maanden oud. Bij ons was het op een gegeven moment zo erg dat hij 3 a 4 keer per nacht wakker was. Bij ons is het sinds een week duidelijk wat de reden hiervan was.
    Mijn zoontje zat eerst in een sprongetje, daarna kreeg hij een tandje, toen werd hij ziek, vervolgens kreeg hij zijn 2de tandje. In deze gehele periode zijn wij bezig geweest met het afwerken van onze nieuwbouw woning en 2 weken geleden zijn wij verhuisd. Nu wij een stuk rustiger zijn slaapt mijn zoontje `s nachts weer door tot 8 uur a half 9 `s ochtends. Mijn ervaring is dat het weinig uit maakt of ik hem de borst gaf, een gewone fles of een papfles. In die 3 maanden heeft hij 2 nachten per ongeluk doorgeslapen.
    Misschien hebben jullie hier wat aan. Ik wens jullie veel sterkte!
     
  20. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Hier ook al maanden onderbroken nachten! Ben vorige week op consultatie geweest en heb het daar gevraagd. Zij zeggen dat het is dat hij zoveel bijleerd dat hij daar s"nachts nog steeds mee bezig is en daardoor wakker schiet. Alle echt wakker is het niet want hij weent en ik geef hem zijn tut en slaapt gewoon verder. Hier is het soms wel elk uur het bed uit! Nu moet ik zeggen dat het de laatste dag precies elke dag een beetje beter gaat dus laten we hopen dat het zo blijft!

    groetjes
     

Deel Deze Pagina