Borstvoeding geven en warmte..

Discussion in 'Borstvoeding' started by sylvia90, Jul 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

Jan 23, 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie hier ook last van? Ik plak gewoon aan me kind vast en met zijn volle bos haar zweet hij ook heel erg plus dat onze slaapkamer ook heel warm blijft snachts is het bijna niet te doen.. Iemand nog tips? Arme kereltje zijn romper is nat van het zweet op zijn rug :(

2. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

Feb 6, 2012
    509
    0
    0
    Ik leg een hydrofiel over mijn arm, dat scheelt wel wat. Hier was het vannacht 30 graden op de slaapkamer, echt niet te doen!

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nat washandje in de holte van je elleboog (waar het hoofdje ligt), hydrofiel tussen jullie in.
    Misschien als het lukt liggend voeden zodat je minder lichaamscontact hebt?

Het is echt heel warm :(.

4. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

Jan 23, 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier ook 30gr boven.. zon staat er ook op tot laat.. Tip vn het washandje gaan we proberen! liggend voeden werkt niet zo lekker voor ons met cup g.. Hoe heb ik dit toch gedaan in 2009??? toen was me dochter rond zomertijd al ruim 6 maand en die was toch een stuk groter al..

5. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,815
    5,951
    113
    Female
    Een hydrofieldoek onder je borsten helpt ook, (dus borst omhoog hydrofieldoek er onder borst omlaag)
    Gaat het daar niet zo glijden...

6. 2jees

2jees Niet meer actief

Juist bij iets groter is het minder erg, die drinken sneller of soms wat slokken, geen kwartier iig.

7. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ik heb ook een grote cupmaat en ik voed met de andere borst als ik liggend voed,dus als ze rechts van me ligt voed ik met links en andersom.en met de warmte is een hydrofiel idd heel fijn.en koude washandjes!heerlijk met dit weer.

8. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Hier ook z'n lekker zwetend jongetje wat aan mijn arm plakt.. hij lijkt er geen last van te yebben want hij blijft gerust 20 min drinken :D

9. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

Jan 23, 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat heb ik idd ook gedaan destijds met mijn dochter alleen draco pakt de borst op die manier niet zo goed. Hij pakt hem dan alleen goed als ik in een hele rare houding lig met mijn arm en dat houd ik niet zolang vol :D

Maar de tip met het washandje en hydrofiel onder mijn borsten hielp wel goed.

Ook lekker trouwens even een handoek/ofzo natmaken en in je nek leggen tijdens het voeden! Gaf mij ook verkoeling iig gisteren.

Share This Page