Hoi Teddy, Mijn meisje van 4,5 maand drinkt over het algemeen echt top! Maar sinds een paar dagen/weken laat ze meestal na een minuut of 2/3 los en begint te huilen. Ze wil wel, ze pakt ook, maar zet niet door. 's Nachts en 's morgens hebben we hier geen last van. Ik heb een tijd gedacht dat ze te moe was om te drinken, maar begin me nu toch wel zorgen te maken. Ze krijgt wel voldoende binnen, want ze is vrolijk, goed op gewicht (erboven) en heeft voldoende natte luiers. Niet geheel onbelangrijk is dat ze begin deze maand geopereerd is aan haar hoofdje. Moet ik hier wat mee, of is het een fase? Thanks
Hoi Willie, Die operatie zal toch wel een behoorlijke impact gehad hebben op je dochter, onderschat dat niet. Het lijkt me heel normaal dat haar gedrag daardoor beinvloed wordt. Drinkt ze na die 2/3 minuten nog verder? Als ze goed groeit en poept en plast zou het dan kunnen zijn dat ze na 2/3 minuten drinken al klaar is met drinken? Hoeveel is ze tot nu toe gegroeid? Kan het zijn dat de melk heel snel stroomt, of juist niet? Geef het even tijd. Ze zal echt moeten herstellen van de operatie, zowel fysiek als emotioneel.