Mijn dochter van 2 maanden is afgelopen maandag bij de osteopaat geweest, ivm spugen en een lichte voorkeurshouding. Sindsdien heb ik het idee dat ze minder plasluiers heeft. Ook merk ik dat ze meer slaapt, vooral 's nachts. Ineens slaapt ze 5/6 uur achter elkaar. Ze werd net wakker na 6 uur slapen en haar luiers was niet echt vol. Eerder had ze altijd van die hele zware luiers. - gaan kinderen minder plassen wanneer ze wat ouder worden? - moet ik de ha bellen? Ze drinkt nog steeds even vaak als normaal, is vrolijk en als ik haar huid optil zakt t weer mooi terug.. Thanks!
Niet te snel in paniek raken hoor, bij jezelf verschilt het toch ook wel eens hoeveel je plast op een dag? Zolang je verdeeld over de dag aan een mooi 'gewicht' aan luiers komt is het prima. En dat ze 's nachts langer gaat slapen komt gewoon doordat ze ouder wordt en langzaam een dag/nachtritme krijgt. Dat is alleen maar goed! Zolang ze vrolijk is en gezond oogt is er niks aan de hand.
hier ook gehad, maar hier bleek dat ik een melkdip+sprong/groeispurt had...wat ik nog niet doorhad...heb em toen vaker aanglegd en nu zijn ze weer goed vol... had het aan het cb gevraagd en die zeiden dat ze gewoon goed vol moeten zijn aantal x per dag..