dagje weg zonder baby

Discussion in 'Borstvoeding' started by mamavanDdjim, Jan 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanDdjim

mamavanDdjim Actief lid

Nov 21, 2009
    363
    0
    0
    borne
    wij willen zondag naar plopsaland gaan , de jongste blijft dan bij de oppas. maar hoe moet ik dat nu doen met kolven? normaal kolf ik om de 3 a 4 uur. we gaan niet de hele dag maar een halve dag zeg maar. kolf mee nemen dus en dan? ik heb echt geen idee, hoe doen jullie dat?

2. Ikke20

Ikke20 Actief lid

Oct 13, 2008
    379
    1
    0
    Hoi!

Wat je zou kunnen doen, is kijken of het nodig is om te kolven. Dus gewoon gaan en je kolf voor de zekerheid meenemen. En als je voelt dat je borsten wel heel erg vol zijn, kan je kolven. En anders kan je het best wel voor een keertje overslaan hoor. Wil je weten waar je kan kolven, kan je misschien van te voren even bellen. Ik zelf heb wel eens in de auto gekolft. In ieder geval heel veel plezier!

Groetjes Mariska

3. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik zou zorgen dat je borsten goed 'leeg' zijn voor je heen gaat. En idd, de kolf voor de zekerheid meenemen. Volgens mij zijn er bij plopsa indoor hier in coevorden genoeg mogelijkheden om te voeden/kolven. Bij de andere plopsa parken zal dat dan toch ook wel?

4. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,505
    14,006
    113
    Female
    Kolf meenemen en een rustig plekje zoeken om te kolven. Vaak als je het vraagt mag je wel ergens beschut zitten. En desnoods op de wc of in de auto kolven inderdaad. Neem trouwens ook een koeltas mee voor je melk of vraag of je daar gebruik mag maken van de koelkast!

5. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ik zou dan leegkolven voor je weggaat en na die tijd in de auto kolven. Of als 't vlakbij huis is, 't wel redden tot huis. Ik hield rond die tijd max. aan van 6u. Gebeurde hier sporadisch.
    Nu hou ik een max aan van 8u.

6. mamavanDdjim

mamavanDdjim Actief lid

Nov 21, 2009
    363
    0
    0
    borne
    wij gaan daar heen idd
    is dat een beetje leuk voor een peuter van 20 maanden? hij is helemaal gek van bumba:)
    ik kolf dan gewoon in de auto als we er zijn en dan de terug weg. k ben altijd bang dat mijn voeding terug gaat lopen als ik er te lang tussen laat iemand zei me dat eens vandaar.

7. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Het is vooral leuk voor kinderen vanaf 1 meter, want dan mogen ze in alle atracties. Maar volgens mij is er voor de kleintjes ook wel het een en ander te doen hoor.

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Voor je weggaat goed laten leegdrinken. Als je je gestuwd voelt even naar EHBO-post en kolven. Koeltasje met elementen mee, dan kun je de melk later aan je baby geven.

Share This Page