Ondanks dat ik gelijk genoeg voeding had en de kleine gelijk goed hapte en dronk heb ik last gehad van tepel kloven. het tepel hoedje is mijn redding geweest en voeden gaat nu super!!! Ik heb wel al eens geprobeerd om hem te laten happen zonder hoedje maar dit snap hij niet. Ik ben van plan om zodra de kleine ons wat meer nachtrust gunt weer over te gaan naar mijn tepel. Zijn hier handigheidjes voor? Ook heb ik zo veel voeding dat het er gewoon uitspuit. tepelhoedje is dan ook in no time vol. Ik voed op dit moment liggend omadt hij zich anders steeds verslikt in de grote hoeveelheden. wordt dit ook minder zodra het tepelhoedje weg is? Ik durf eigenlijk niet eerst een deel weg te masseren omdat ik dan bang ben dat ik nog meer voeding ga aanmaken. Bedankt!!! Samba
De laatste keer dat ik iemand van het tepelhoedje afhielp, verliep de voeding daarna wel rustiger. Ik wil je adviseren om het samen met een lactatiekundige te doen. Het is namelijk belangrijk dat je baby je tepel nu wel goed in de mond neemt (dus diep aanhapt) waardoor hij je tepel niet opnieuw kwetst. Het is wel even een trucje ja, succes linda