vandaag is mn ventje 6 maanden alweer, dus ook al 6 maanden borstvoeding!! ben echt trots. en dan te bedenken dat ik toen ik zwanger was stiekm zat te hopen dat de borstvoeding niet zou lukken. zag het echt niet zitten, maar kwam erachter dat het zoiets moois is. je krijgt zo'n band met je kleintje, en hoe ze dan kunnen kijken naar je. ja als ik ooit nog een kleintje krijg, dan zeker weer borstvoeding het is niet makkelijk geweest. we begonnen al met onwijze kloven dankzij het ziekenhuis die mij niet hielp door zn gewicht problemen, dus de vermoedens van een syndroom of allerlei andere enge dingen, liep de productie onwijs terug. de stress en slapenloze nachten ervan werkten niet mee. door zn erge reflux heeft ie 1,5 maand lang met elke voeding de boel bij elkaar gehuild, geduwt en geschopt. arm ventje. elke voeding was weer een gevecht. elke voeding weer tranen bij ons 2en ook bijna 4 maanden lang een koemelkvrij dieet gevolgd wat het zeker niet makkelijk maakte voor mij. 2x spruw, al maanden een melkblaar gaat maar niet weg) en een borstontsteking verder krijgt ie nu nog steeds borstvoeding zo moest het even kwijt! een keer wat leuks neezetten is ook nwel eens fijn
He meid, super gefeliciteerd!! Echt een prestatie he. 6 maanden wit goud voor je ventje!! jeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjj!!! Ik hoop je binnenkort te volgen
Super goed, knap dat je hebt doorgezet! En wat is het mooi om te doen he?! Ik ga er steeds meer van genieten
Wauw dit bericht hoop ik hier ook ooit te kunnen plaatsen (ooit = over 3 maanden). Onwijs knap, gefeliciteerd!
goed en fijn dat het lukte! mijn mijlpaal wordt steeds verschoven, zolang eht goed gaat en fijn is, gaan wij nog heerlijk door!
Wat ik vooral zo knap vind is dat je je níet gek hebt laten maken door mensen die zeiden dat je knulletje zo groot is door de bv. Daar had je van kunnen schrikken en over kunnen gaan op kv en dat heb je niet gedaan, CHAPEAU!
iedereen bedankt voor de reacties! ben echt trots ja die mensen waren er wel die zeiden ga over op flesvoeding. ook door het huilen wat ie deed (mar dat deed ie ook met de fles) en omdat ik dan kon zien hoeveel ie binnen kreeg. en dat het door de bv kwam is ook best vaak gezegt ja.. maar goed ik ben lekker eigenwijs dus vandaar dat ie nu nog steeds bv krijgt