baby born pop

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door liefsvanmama, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Wij hebben een leuke babyborn pop. Maarre.... hoe werkt het nu precies? Ik heb de verjaardagseditie. Er zitten veel dingen bij die nog te klein zijn (pas vanaf 3 jaar) maar met de pop en de fles kan ze natuurlijk wel al spelen. Maar wanneer plast ie nu? Na de fles, maar benen recht of krom? Liggend of zittend? Krijg het even niet meer uitgedokterd.:)

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Haha .. De pop plast gelijk. Teminste die van ons... Vandaag is ze Mee 't zwembad in geweest. ze plast nog ;) Haha

3. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    gelijk als je t flesje er in stopt plast ze en ze poept als je zo'n zakje babyborn eten geeft.

4. liefsvanmama

Liggend of zittend? Hier alleen wat druppels af en toe. Geef ik niet goed de fles? (gaat wel leeg)

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Mijn pop had vroeger te veel van die voeding gegeten waardoor 'ie helemaal verstopt zat en niet meer kon plassen. Mijn moeder heeft 'm toen open gemaakt en van binnen schoongemaakt. Daarna geen papjes meer ;)

6. liefsvanmama

hier is ie verder nog nieuw

7. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hihihi, is best heel grappig wanneer je dit topic leest zonder de begin post. Ik had vroeger een baby born ook, maar die ging stuk doordat hij mee in bad ging. Hierdoor plaste hij niet meer. Maar daarvoor plaste hij geloof ik wanneer ik het armpje verdraaide, kan dat? Vond ik sowieso wel vreemd want als je de andere arm verdraaide ging hij huilen. Poppenmishandeling!

8. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Hier loopt hij ook gewoon leeg :(
    Echt een zeiknatte kamer ed.
    Huilen doet hij niet.

En geluid is een of ander gek piepje.
    Echt zonde van het geld.