Wij hebben een leuke babyborn pop. Maarre.... hoe werkt het nu precies? Ik heb de verjaardagseditie. Er zitten veel dingen bij die nog te klein zijn (pas vanaf 3 jaar) maar met de pop en de fles kan ze natuurlijk wel al spelen. Maar wanneer plast ie nu? Na de fles, maar benen recht of krom? Liggend of zittend? Krijg het even niet meer uitgedokterd.
Haha .. De pop plast gelijk. Teminste die van ons... Vandaag is ze Mee 't zwembad in geweest. ze plast nog Haha
Mijn pop had vroeger te veel van die voeding gegeten waardoor 'ie helemaal verstopt zat en niet meer kon plassen. Mijn moeder heeft 'm toen open gemaakt en van binnen schoongemaakt. Daarna geen papjes meer
Hihihi, is best heel grappig wanneer je dit topic leest zonder de begin post. Ik had vroeger een baby born ook, maar die ging stuk doordat hij mee in bad ging. Hierdoor plaste hij niet meer. Maar daarvoor plaste hij geloof ik wanneer ik het armpje verdraaide, kan dat? Vond ik sowieso wel vreemd want als je de andere arm verdraaide ging hij huilen. Poppenmishandeling!
Hier loopt hij ook gewoon leeg Echt een zeiknatte kamer ed. Huilen doet hij niet. En geluid is een of ander gek piepje. Echt zonde van het geld.