Dacht ik dat ze krampjes had. Valt het me nu op dat na het drinken als ik haar verschoont hebt en daarna nog meer aanbied ze na wat slokjes kwaad is! Trekken aan me tepel. Maaien met de armen tegen me aan. Trappen met de benen. Deze mama vind dit niet leuk maar kan niet ontdekken wat het is. Iemand enig idee?
Bij Jamila was dat een teken dat ze geen trek meer had. Zodra ze vol zat ging ze ook trekken aan mijn tepel en om zich heen slaan. Soms was het ook wel eens een boertje dat dwars zat maar meestal was het gewoon omdat ze een vol buikje had. Wellicht is dat bij Pauline ook het geval?
bij Kevin is het idd ook omdat ie dan vol zit, heel soms omdat er een boer of een scheet dwars zit, maar 9 van de 10 keer heeft ie gewoon geen honger meer.
hier als er niet genoeg en vooral snel genoeg melk komt!! ze is in het begin verwend het spoot eruit en ontzettend veel melk, en nu soms als je eens een dipje hebt met bv dan is ze kwaad als het allemaal niet snel genoeg gaat... meisje he...hahahaah
nathan heeft het sinds een paar dagen ook. echt brullen en boos zijn.. heb zelf het idee dat het hem niet snel genoeg gaat.. maar zeker weten doe ik dat ook niet natuurlijk. vind het wel erg vervelend want zo is bv geven echt niet leuk meer. Net wilde hij trouwens mijn rechterborst niet hebben en links wel.. Dat is toch ook gek?? Na een paar minuutjes links toch weer rechts geprobeerd en toen werd hij weer boos uiteindelijk wel gedronken maar toch...
Maak je niet druk komt vast weer goed, is hier nu ook weer goedgekomen!! Is hier ook dat ze aan een borst meer drinkt dan aan de andere, hier is ook en die favoriete meer melk. Ik vindt het geen probleem zolang mijn meisje maar genoeg te eten heeft, toch? Hier is ze nu ook 6 maandjes en tja dan zijn ze echt een karaktertje he... Komt vast weer goed, geduld hebben
ja hoop dat het wel weer goed komt.. Nathan drink nu ook echt heeeel kort. 5 minuutjes en dan alweer vol?? hij is wel vrolijk verder.. behalve als ik hem mijn borst dus weer aanbied dan wordt hij echt boos.. dus het lijkt me dat hij vol is dan..
nou hier is het soms dat ze vol zit maar soms dat ze juist meer wilt en het gaat niet zo snel volgens haar doen. Rechts vind ze hier ook niet leuk! Ze zuigt daar zo hard aan dat het mij pijn gaat doen. Heb een hele warme borst door haar. Gelukkig straks weer links. Gek dat ze voorkeur hebben
Ga gewoon met hem mee, laat het hem zelf aangeven wat hij wilt en kijk dan wat er gebeurt..... Bied jij de borst aan of vraagt hij er zelf om? En over die voorkeur. er komt waarschijnlijk uit de ene meer als de andere, en hoe klein ze ook zijn ze zijn slim hoor....
ze laat meestal door te zoeken, ik noem het pikken haha, weten dat ze nog meer wilt. Of als ze haar handjes vind door te sabbelen. Soms bied ik wel eens hem aan. Maar dan doet ze net alsof ik er spiritus opgesmeerd heb. Hihi. maar soms als ze vraagt dan om meer en het lijkt dan net alsof ze vind het dat het niet snel genoeg komt. Of ze pakt het lastig omdat zij wat natjes is zeg maar en de tepel ook. Maar dat los ik op door alles droog te maken.
Hier ook rond een sprongetje erg boos met drinken, echt woedend. Geen land was er dan met hem te bezeilen en dan na een paar weken was het weer over. Hij is nu ook wel eens driftig en heb hem nu geleerd dat ik vraag of hij klaar is met drinken of niet en hij lijkt het nu te gaan begrijpen, want dan gaat hij heel serieus weer drinken. Erg handig omdat hij zo nu en dan loopt te mopperen en ik niet weet of hij nou genoeg heeft gehad. Die voorkeur voor links is hier ook, vooral als hij weer driftig is.
heb net eens ik oei ik groei gekeken. Denk dat nathan in een sprongetje zit. er staat een donderwolkje boven deze periode.. Slapen doet hij 's nachts ook minder lang als dat hij voorheen deed.. En hij wil ook echt vermaakt worden, in plaats van zelf spelen in de box..
sprongetje?? Bij 3 weken en 4 dagen dat 3 dagen aanhield? Kan dat hier? Ze is nu al 2 dagen super lief!! GAat opeens zo goed. BIZAR??!! Het ziet er wel naar uit dat ze opeens meer gaat zien en volgt nu ook dingen met haar ogen. Zelfs bij het huilen zien we langzaam traantjes.
heb vandaag eens een andere houding geprobeerd bij het geven van de rechterborst.. Via de rygbyhouding ging het opeens wel goed.. Nog niet helemaal zonder huilen maar veeeel beter.. Misschien ook nog een tip??
Wat bizar juffie! T. had/heeft precies hetzelfde! Een week geleden wilde ze ook een borst niet, bij mij dan de linker. Als ik dan rechts aanlegde en een paar seconde liet drinken en daarna de linkerborst aanbood pakte ze die wel.. Verder nu ook bozig tijdens drinken en slecht slapen: misschien wel gewoon borstvoedingsdip? Worden ze boos omdat ze meer willen?
eum, ga je verschonen NA het borstvoeden? dat is niet fijn voor de baby. Je kunt beter eerst verschonen, omdat dat schud en met een volle maag kunnen ze daar misselijk van worden. zo is het ons in het ziekenhuis geleerd. Onze baby drinkt ook nog eens veel beter zonder vieze luier, hij heeft daar dan echt last van tijdens het drinken. Probeer het eens zou ik zeggen! en verder, hij wordt soms wel wat boos als hem nog een boer dwars zit. Misschien komt er bij het verschonen een boer omhoog die ze er eruit wil persen, maar omdat jij haar dan weer plat legt voor die slokjes, gaat die boer er niet uit maar naar haar maag. Succes en groetjes
verschoon altijd voor het drinken.. Dus dat kan het bij mij niet wezen.. Bellabella: wel gek dat T precies hetzelfde heeft.. Ze zijn ook even oud dus misschien inderdaad een bvdip ofzo.. Weet wel dat ik bv geven zo helemaal niet zo leuk meer vind Ben zelf trouwens ook ziek geweest dit weekend dus mijn productie is zowiezo minder volgens mij.. Maar goed ook daarvoor had nathan dat boze drinken al..
Vervelend juffie! Bij T. gaat het alweer veel beter tijdens het drinken en ze wil allebei de borsten weer gewoon. Ze wil wel nog steeds elke 3 uur de borst, ook s'nachts. Maar hou vol zou ik zeggen! Het is nu wrs zwaarder voor je omdat je zelf ook even ziek bent geweest. Binnenkort gaat het vast weer beter met voeden!
Herkenbaar! mn zoontje is vaak bij de niet favoriete borst onrustig.. Met zn armpjes en beentjes maaien en soms wat huilen.. Twijfel dan ook wel eens of hij dan juist genoeg heeft of dat meneertje ongeduldig is en het hem niet vlot genoeg gaat. Ook schud hij vaak snel met zn hoofdje van links naar rechts als hij de tepel probeert te pakken. Sannaa, haha wat grappig dat hij weer gauw serieus doordrinkt na je vraag!