doopkleding vraagje..

Discussie in 'De lounge' gestart door asmama, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey mensen volgende week word mn zoon van 20 maanden gedoopt ik heb een heel leuk pakje voor hem super schattig! er zit een overhemdje bij met lange mouwen, daaroverheen een giletje, de vooruitzichten voor die dag zijn op dit moment plus minus 21 graden 75% kans op neerslag windkracht 3.. de regen is gelukkig geen probleem want we hebben eten en drinken in een zaaltje enz, maar dat overhemdje is dus moet lange mouwen en mijn zus zei laatst dat ik dat beter even om kon zomen naar korte mouwtjes, dat hij gewoon een t shirt overhemd heeft zeg maar, anders word het te warm zegt mijn zus met lange mouwen, wat vinden jullie denken jullie dat dat ook beter is,het is wel binnen in een zaaltje, maar hij moet het natuurlijk niet koud hebben..maar warm is ook sneu natuurllijk...wat denken jullie? sorry voor t lange verhaal

2. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik zou de mouwen gewoon lang laten.
    Vaak is het dunne stof en je zoontje zal het heus niet warmer hebben met dat kleine stukje extra stof over z'n onderarmpjes.
    Als hij het echt te warm krijgt kan je de mouwtjes altijd nog omslaan.

3. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ik zou het zo laten en als het te warm wordt kun je zijn mouwen toch opstroken?

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Inderdaad opstropen tegen die tijd. Zonde om een overhemd in te korten terwijl je nog niet eens weet of dat wel nodig is.

5. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou ze ook lang laten. De meeste overhemden zijn dun.

Deel Deze Pagina