Onze dochter van 4 maanden vindt het de laatste tijd erg lastig om zichzelf te vermaken in de box. Ze heeft daar een tijdje best goed in gespeeld met zo'n speelboog boven zich, telkens korte stukjes natuurlijk. In haar wipper met speelboog erboven speelt ze nog altijd graag. Ik leg haar af en toe op de uik in de box, dat gaat vaak wel even goed. Maar leg ik haar op haar rug en ik loop weg, dan vraagt ze steeds weer aandacht of gaat huilen... Ik speel ook vaak met haar samen. Probeer te zorgen voor genoeg afwisseling, maar de box blijft lastig. Ze kan zichzelf niet zo goed alleen vermaken de laatste dagen lijkt wel...
Het kan zijn dat de sprong van 4,5 maand er aan komt nu! Hier ook twee kindjes die de box niet tof vinden/vonden. Het helpt hier vaak om een cd met kinderliedjes aan te zetten of zelf liedjes te zingen als je bezig bent. Dan horen ze je stem en worden ze een beetje afgeleid. Daarnaast leg ik Benjamin eigenlijk al nooit meer in de box... Ik leg hem op een kleed op de grond (of zonder kleed op de grond) en daar vermaakt hij zich veel beter.
Hier ook al een paar weken hetzelfde...soms best irritant, als je bijvoorbeeld met de was ofzo bezig bent.. Als ik hem op zijn buik leg, en hij kan de hele kamer in kijken, dan is er geen probleem Maar als ik wegloop draai hem altijd op zijn zij of zijn rug,en dan begint weer
Zolang ze me kan zien is het inderdaad iets minder erg, maar dan nog blijft het lastig. Het liefst wil ze dat ik erboven blijf hangen. Dat gaat niet altijd natuurlijk. Op d'er buik gaat wel iets beter. Ik zing inderdaad ook somsof praat tegen haar. Thx voor tips. Op een kleed op de grond lijkt me leuk als ze wat meer kan bewegen. Nu ligt ze nog op buik of rug te grijpen enzo, maar kan nog geen speeltjes pakken die te ver liggen.
Grote kans op een sprongetje. Was hier een kleine maand geleden ook raak, nu rolt ze op haar buik en grijpt naar speeltjes en schuif op haar buik de box rond. Een stuk gezelliger weer. Leg de kleine anders ook eens op een kleed op de grond, hier succes verzekerd. Ze ziet alles uit een andere hoek en nu is het helemaal lachen: mevrouw probeert te kruipen en heeft alleen een achteruit. Pissig dat ze dan wordt