Hallo iedereen, Ik ben nieuw hier maar ik lees jullie bijna elke dag. Ik had een vraag dus, welke tuitbekertje is het beste, waar kan ik die kopen? Is ook Avent anti-lek beker hetzelfde als een tuitbekerje van Nuby? Zo niet wat is het verschil? Ik zie ook tuitbekertjes met een rietje, zijn deze goed? Alvast bedankt voor jullie reacties...
ik heb flessen van avent, en ook al tuitbekers van avent gehaald. ik merk dat ze bijna niet lekker, en de onderdelen van de tuitbeker kunnen ook op de fles. dat vind ik fijn, want die handvaten kunnen daar ook op
Ik heb er een van Avent (met handvaten), en eentje van Nuby. Die van Nuby lekt helemaal niet maar daar zijn geen handvaten voor te verkrijgen, vandaar dat ik er ook eentje van Avent heb, deze lekt wel sneller als die van Nuby. Liefs, misspuma
Ik gebruik zelf nog geen tuitbeker maar vriendin van me wel voor haar kindje. Ze heeft er al veel geprobeerd maar allemaal lekten ze. Ze zweert bij die van de Hema!
Wij zijn begonnen met de tuitbeker van Nuby met zachte tuit . De tuit is van het zelfde materiaal gemaakt als de flessenspeen . Op die manier kon ze wennen aan de vorm van een tuit zonder meteen dr "fles" helemaal op te geven . Nu drinkt ze uit de tuitbeker van friso ( alleen te koop op beurzen helaas ) zonder dat ze 1 druppel morst Hoewel ze die ook steeds minder gaat gebruiken , ze drinkt nu ( 2 1/2 jaar ) gewoon uit een glas van kunststof . Groetjes Joyce
ik heb ook één van avent alvast in de kast staan, maar dat van nuby klinkt wel goed heb ik nog niet gezien trouwens... zijn die dan ook antilek?
Ik heb allerlei bekers uitgeprobeerd, maar die gaan na verloop van tijd lekken. Ik heb hele positieve ervaringen met de tuitbekers van de Hema. Omdat wij nogal eens onderweg zijn naar mijn moeder(ruim een uur rijden) moet ik echt bekers hebben die niet lekken, zodat ze ook in de auto kunnen drinken. Die van de Hema zijn wat dat betreft ideaal. Ze zijn er in 2 maten, een kleinere met handvaten, een grotere zonder. groeten, Anja
De friso anti lek beker is te bestellen via www.frisokindervoeding.nl Heb daar heel goede dingen over gehoord. Heb er zelf eentje van Bfree ook met zachte tuit. Ben er op aanraden van een dietiste mee gestopt totdat Quinn 9 maand is. Dan maar weer proberen.
Die frisobekers zijn ook echt niet duur. Ik heb er net 2 besteld voor 6,25 euro (incl verzendkosten)!
hoe zijn die dan? hebben die ook een zachte tuit, kan het namelijk niet goed zien op de site (is trouwens niet duur )
Wij hebben die van Avent (harde tuit), eentje van de Hema (geen anti-lek), eentje van Nuby en volgens mij nog een van een ander merk. Ze heeft maar heel kort uit een tuitbeker gedronken en is al snel overgegaan naar een rietjesbeker.
Uit die van Avent en de rietjesbeker! Harde tuit deed het bij haar prima, heb daardoor eigenlijk nooit zachte tuit geprobeerd.
Wij hebben de tuitbeker van Avent met harde tuit...prima beker en geen problemen mee! Ook hebben we van Nuby, de rietjesbeker en ook die bevalt prima!!
ik gebruik de tuitbekers van kruitvat eigen werk bambino deze lekken helmaal niet en kost maar 1.87\ ik gebruik ze heel af en toe voor een sapje voor iris en ze drinkt er heel goed uit ondanks ze pad 5 maanden en 2 weken is
wij hebben de Anywayup cup. Al anderhalf jaar in gebruik en nooit gelekt. Doordat er geen anti-lek systeem inzit maar ze met een membraam werken geen gedoe met lekken en ze hoeven nie t hard te zuigen. Bij de betere baby speciaalzaak te koop. De verkoopster vertelde me dat ze vaak ook op kinderdagverblijven worden gebruikt. Hij kost 4,95
Wij hebben ook de anywayupcup, maar ik krijg er bijna niks uit gezogen! (en Finn dus ook niet) Ik ben er dus niet zo enthousiast over. Maar hij is daardoor wel fantastisch lek vrij!