Hebben jullie oook nu nog met de bv gevoelige tepels? Ik heb dit alleen als ik zwanger ben maar nu hou ik het dus? Dit had ik de vorige keer niet
nee ik heb de hele dag door gevoelige tepels maar eigenlijk hiervoor nooit last van gehad? Ik bedoel niet voordat ik ooit zwanger was, wel alleen tijdens zwschap...
Hier is het ook gekomen tijdens de zwangerschap en het is nu wel minder geworden maar niet helemaal weg. Vindt het nog vervelend als m'n man eraan komt, maar misschien is dat ook nog wat gevoelsmatig. M'n borsten zijn nu (nog) voor mn dochter (zo voelt het tenminste).
misschien heb je tepelkloven? of toch verkeerd aanleggen. elk kindje drinkt anders, misschien vind dit kindje het lastiger... heb je continu pijn tijdens het drinken?
hmm, ik heb nu weer dat ze heel schraal zijn en heel er jeuken...denk door een dipje tijdje terug, dan zit die kleine er heel lang aan...daardoor worden ze dus ook gevoeliger bij mij...echt irritant...maarja ik zit flink te smeren
nee die heb ik niet het doet geen pijn he Ik heb alleen de hele dag door dat ze zo gevoelig zijn...als ik eraan kom en ik geen pads gebruik in mijn bh dan is het zoooo gevoelig.. Nu had ik dit de eerste keer niet met bv nu dus wel...ik vindt het zo vreemd
Oh nee heb geen moeite als mijn man eraan komt hahaha...maar kan het me wel voorstellen Ja precies het is tijdens de zwschap gekomen en nu nog
Bij schraal en jeuken denk ik meteen aan spruw Fafje! En Cindy, heb jij al aan spruw bij jou of je kindje gedacht?
dirksmama, maar hij drinkt wle goed...laat niet los, zie niks in zn mondje!? en moet zeggen dat ik een erg irritante huid heb, soweso heel gevoelig, eczeem, snel droge plekken enz enz
met die homonenzalf moet je echt voorzictig zijn! daar wordt je huid steeds dunner van en dus ook kwetsbaarder. wat ik ook hoor is dat als je gaat douchen niet je borsten met zeep moet wassen alleen afspoelen met water!
lieverd hormoonLOZE zalf ...nee doe ik niet wassen met zeep... ik dnek door het vele sabbelen van tijdens de dip...mn huid is heel gevoelig voor te lang in water...netals afwasse, krijg ik gelijk uitslag...moet altijd handschoenen aan
Ik heb eerlijk gezegd al maanden geen last meer van gevoelige tepels. Sowieso was dat bij de tweede een heel stuk minder het geval dan bij de eerste. Aanhappen, drinken, no problem. Alleen als ze er haar tanden in zet, of al drinkend d'r koppie wil omdraaien, dat is wel gevoelig... (ik vind het alleen erg onprettig als m'n vriend eraan komt; heel jammer, maar het voelt gewoon 'verkeerd' - die dingen zijn er voor mijn gevoel nu puur voor m'n dochter. in die zin zijn ze dus wel gevoelig...)
ow, hihihihi beetje snel over heen gelezen. ik heb het ook, als we een dipje hebben en ze drinkt lang. of als ik haar s'nachts voed en we vallen in slaap. dan sabbelt ze in haar slaap gewoon door! als ik dan wakker wordt heb ik een knalrode tepel! hihihi
nee dat is het niet want het doet geen pijn en met drinken heb ik nergens last van...juist gewoon de hele dag alleen gevoelig..met aanleggen doet het geen pijn...en jeuk heb ik helemaal niet. Dochter heeft ook niks in de mond ofzo van wit spul
Dan kan het ook aan de zalf liggen. Bepanthen bevat wolvet, daar kun je op reageren met eczeem, als je er gevoelig voor bent. En het risico met Protopic is dat je er, als je het langer gebruikt, een overgevoeligheid voor kunt ontwikkelen, die zich dan weer uit in eczeem. Heb je al eens geprobeerd na het voeden de laatste drupjes vette melk in je tepel te masseren als een soort bodylotion?