afbreken zwangerschap met 19 weken

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Yusje, 12 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rodewolk

    rodewolk Niet meer actief

    Veel sterkte toewenst. Het moet een verschrikkelijke dag gisteren voor je geweest zijn en dan ook je kindje voorheen voelen bewegen; wat een hel!

    Nogmaals veel sterkte toegewenst!
     
  2. Yusje

    Yusje Lid

    26 okt 2016
    51
    0
    6
    Vrouw
    Gastouder
    Schinveld
    Hallo Dames,
    Gisteren, om 03:05uur is ons kleine mannetje Sem geboren. Hij woog 165 gram en was zo groot als de hand van mijn vriend.

    Ik heb zelf de navelstreng mogen doorknippen en daarna nog heerlijk met hem geknuffeld en we hebben samen nog een dutje gedaan.
    Ondanks hij met de geboorte is overleden, voelde het allemaal echt heel fijn en natuurlijk.

    Het afscheid was dan ook niet te doen. Ik had het er echt heel moeilijk mee. Ik wilde hem het liefst mee naar huis nemen om te verzorgen, zoals je dat zou doen bij een levende baby..

    Ik mis hem enorm, ookal weet ik dat het de beste keuze was, voor ons, maar ook voor hem.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. vinorosso

    vinorosso Bekend lid

    12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hey TS, wat een mooie foto! En wat verdrietig.. Heel veel sterkte met dit verlies!
     
  4. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Wat een mooie foto! Sterkte voor jullie beide in deze moeilijke tijd
     
  5. Yusje

    Yusje Lid

    26 okt 2016
    51
    0
    6
    Vrouw
    Gastouder
    Schinveld
    Dankjulliewel,

    Ik heb net nog meer verdrietig nieuws ontvangen.
    De Foto's die door stichting stil zijn gemaakt, zijn waarschijnlijk zo goed als verloren gegaan.
    Het kaartje waar ze op stonden is gecrashed en is wel naar iemand opgestuurd die het mogelijk kan herstellen.
    Maar we moeten er gewoon vanuit gaan dat de foto's weg zijn..

    Hebben zelf wel wat foto's gemaakt, maar familie fotos en moment foto's zijn allemaal weg...

    Ik ben weer helemaal terug bij af, ik ben hier ontzettend verdrietig om.


    mij zeiden ze wel dat ik het beste het ziekenhuis kon bellen of hij er nog was, zodat de fotograaf samen met mij nog wat foto's kon maken.
    Maar ik weet niet of ik dat nog kan..
    Ik had er eindelijk een beetje rust mee, en om hem na 2 dagen nog te moeten zien lijkt me super zwaar..
     
  6. Roos32

    Roos32 Bekend lid

    2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Ah nee, dat meen je niet! Ik snap dat het een hele opgave is om weer terug te gaan. Ik hoop dat ze toch nog wat foto's kunnen herstellen.

    Vind de foto die je hebt gepost echt prachtig en ik hoop dat jullie met de tijd jullie verdriet een plekje kunnen geven. Heel veel kracht en sterkte. X
     

Deel Deze Pagina