Hey Maral... ik wilde jullie beiden ook nog even heel erg veel sterkte wensen! Zet m op vrijdag! liefs Sarah (juni-mama)
Lieve alien, heel veel sterkte meid! Ik vind dit echt heel erg, ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte! Liefs Inger
Lieve Alien, Geen woorden voor, wat vreselijk. Ik hoop dat je steun kan vinden bij mensen om dit te verwerken. Heel veel sterkte en kracht de komende tijd. Liefs Rianne ( juni2009 mama)
Lieve Alien, Er zijn geen woorden voor dit verlies... Ik wil jou en je partner heel veel liefde, kracht en sterkte wensen voor vrijdag en daarna! Jasmijn is een prachtige naam en ze zal altijd bij jullie zijn als sterretje hoog in de hemel en over jullie waken! Liefs Anna (juni mama 2009)
Lieve Alien & man woorden schieten te kort dit verlies is een ergste nachtmerrie voor ouders het is gewoon oneerlijk allemaal! ik wil jullie onwijs veel sterkte wensen komende vrijdag en de dagen weken maanden jaren daarna...... ****************************** De stilte van de zee neemt mijn gedachten met zich mee ver weg... meegaand met de wind sterkte gevend.... voor het gemis van een kind. ****************************** vrijdag zal ik bij jullie zijn ingedachten en het kaarsje zal hier branden voor jullie! en voor jullie mooie dochter jasmijn!
Jeetje wat erg meid. Veel sterkte toegewenst en ik hoop dat de bevallibg vrijdag vlot verloopt. Ze krijgt in iedere geval een prachtige naam Knuffel
Lieve Alien en man, Ik wil jullie heel veel sterkte wensen vrijdag en de komende tijd. Liefs Inge (juni mama).
alien, heel veel sterkte morgen. het is het ergste wat je kan overkomen denk ik.. liefs madelon (juni-mama-2009)
Heey ook hier ga ik je nog even heel veel sterkte voor morgen wensen. Jullie zijn goed voorbereid in ieder geval voor zover mogelijk en je weet het he je bent nu al een kanjer. ik hoop dat het zoals ik je al geschreven heb allemaal meevalt en dat je vol liefde je kindje vast houdt. hier brandt morgen een kaarsje liefs miriam en een vlinderkus van Danique*