Misschien de jouwe, 'aar de mijne gelukkig niet TS, wat wil je hiermee bereiken? Alleen maar heisa. Zoals je van vele kan lezen ben je gewoon mega dom geweest en erg onvolwassen om de gevolgen niet te willen dragen.
Heb je ook met de HA gehad over welke anticonceptie je daarna gaat gebruiken? Ik ben niet tegen abortus maar in jouw situatie is het wel echt vol-le-dig je eigen schuld. En ik vind persoonlijk de redenen die jij noemt geen reden voor abortus. Maar het is jouw keus. Ik hoop dat jullie er vrede mee gaan hebben. Ik zou zeggen wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten... En je opmerking over met 4 wkn is het niks had je wat mij betreft uit respect naar anderen beter achterwege kunnen laten.
Tsss ja hoe JIJ over vrouwenrechten denkt weet ik nu wel. Als het aan jou lag zaten we allemaal weer braaf achter het aanrecht, mogen alleen onze mannen een bankrekening openen, mogen wij niet stemmen en mag de man ons een tik voor de kop geven met een pantoffel als hij dit goeddunkt. En dankzij mensen als jij, ben ik er trots op feminist te zijn. Omdat vrouwen gelijk zijn aan mannen. Zelfs als de bekrompen religieuze fanaat graag de tijd zo'n 70 jaar terug wil draaien. FYI: mijn oma's zijn zelf zo Christelijk als wat, maar ik ben ondanks dat opgevoed door een sterke moeder (en vader) die mij niet hoefde te slaan om mij te laten gedragen
Waarom plaats je het dan hier??? Had het dan lekker voor je gehouden zeg!! Enig idee hoeveel vrouwen je hiermee nu flink tegen de borst stuit? Hoeveel pijn je andere met dit bericht doet? Neeeee wel lekker regelmatig sex hebben zonder anticonceptie maar als je dan zwanger wordt laat je het gewoon maar ff weghalen want het is nog maar een klompje cellen en nog een baby kan niet want dan moet je luxe inleveren. Ik snap echt werkelijk waar niet waarom je dit plaatst. Wil je medelijden, begrip of gewoon bewust andere vrouwen kwetsen?
Hiermee eens. Wat is het doel van je post? Als je het alleen kwijt wil, schrijf het dan in een dagboek. En gooi het niet op internet waarbij je zoveel emoties bij iedereen oproept. Ik heb respect voor ieders keuze wat betreft kinderen, maar geen respect voor de manier waarop je hier aandacht trekt en anderen kwetst.
Heb je vorige topics niet eens gelezen... maar serieus doe lekker je abortus maar hou het voor je! Wat wil je met dit soort topics bereiken, zit je zo om aandacht gelegen? wil je horen dat we je snappen of juist niet? Of wil je graag al die meiden die zoveel moeite moeten doen om zwanger te raken kwetsen? Misschien een idee voor beheer om dit topic te sluiten en te verwijderen. Geloof niet dat hier nog iets zinnigs uitkomt.
Wat goed van jullie dat jullie achter jullie scherm een vrouw durven te veroordelen die een weloverwogen keuze gemaakt heeft. Heb ik al gezegd dat het HAAR keus is? Schaamteloos jullie. (Degene die haar keihard veroordelen) Chapeau!
Je hebt het uitsluitend over praktische en financiële zaken. Als een kindje welkom is, valt daar altijd een mouw aan te passen. Kinderen krijgen er niks van om samen op één kamer te slapen, als ze gaan studeren is er vast nog iets als een leenstelsel en ook nr. 3 zal wel op enig moment gaan doorslapen. Ik heb zelf vreselijk moeten wennen aan het idee van nummer 4, maar abortus? Ik vrees dat ik daar m'n verdere leven spijt van zou hebben. Ik hoop dat je alles nog eens op een rijtje zet en vanuit je gevoel de beslissing neemt. Succes!
Wanneer zij enkel een topic aanmaakt om te provoceren (want welk doel heeft dit topic anders? Al meermaals gevraagd, maar een antwoord blijft uit): ja dan is dat toegestaan. Overigens is "aanvallen" nogal overdreven in mijn optiek.
Zucht. De aloude 'ik heb het slechter dan jij dus jij hebt het recht niet iets te doen of zeggen want dan kwets je mij' strategie is zó oud.' Dat iemand moeilijk zwanger kan worden of blijven, betekent niet dat iedereen maar rekening met je moet gaan zitten houden. Dát is pas kwetsend.
Hoewel de popcorn al in de magnetron staat, denk ik dat het idd beter is als dit topic wordt gesloten. Ts: doe wat je wilt, Maar neem alsjeblieft ook voorzorgsmaatregelen dat dit je geen tweede keer 'overkomt'.
En inderdaad zo'n enorme dooddoener. Dan mag nooit iemand meer ergens over klagen/zeuren/mopperen/verdrietig zijn, want het kan altijd wel erger
Precies. En je mag ook niet gelukkig zijn, want er is altijd iemand gelukkiger! Oh en als iemand de marathon wil lopen: vertel het mij gerust. Ik zit dan wel in een rolstoel (niet altijd gelukkig) maar ik ben niet boos op jou dat jij iets wil bereiken enkel omdat ik niet kan lopen. Ik gun eenieder haar eigen leven, keuzes en verdriet. Zolang je je oordelen maar voor je houdt. Want als ik érgens niet tegen kan
Ik snap wat je zegt Vlinder en TS heeft het volste recht op een abortus maar ik vind wel dat zij op een site als deze best een beetje na mag denken wat een post als deze teweeg brengt. Te meer omdat het doel van haar post mij in ieder geval niet helemaal duidelijk is... En ja het steekt mij persoonlijk wel hoe zij heeft gehandeld voor wat betreft AC en dan nu vrij gemakkelijk lijkt te spreken over het weg laten halen van een vruchtje. Daar waar ik bij wijze van spreken mijn rechter onderbeen over zou hebben om te kunnen zegen dat ik 4 wkn zwanger ben. Neemt niet weg dat ze mag kiezen voor een abortus maar het is de toon die de muziek maakt en de feiten zoals zij die zelf presenteert maakt het allemaal wat wrang.
Aangezien abortus niet bedoeld is om als een soort uitgestelde anticonceptie gebruikt te worden, zou ik het toch wel zo eerlijk vinden als je in dit soort gevallen de kosten zelf mag betalen in plaats van dat het onder de verzekering valt. Verder TS, hoop ik van harte dat jij en je man je volwassener en verantwoordelijker gaan gedragen. Jullie speelden willens en wetens met vuur. Eigenlijk hoor je dan ook op de blaren te zitten, maar ja dat gun ik een kind écht niet.