Neem de beslissing die je denkt dat goed is.. ook ik was ineens zwanger, onverwacht van nr 3. Ook ik zag enorm veel beren op de weg zowel financieel gezien. Maar toch hebben wij er samen voor gekozen, slaapkamer opgesplitst en nee geloof me we hebben echt geen groot huis. Partner was in die tijd ook z'n baan net verloren, maar hee waar een wil is is een weg. Succes met het maken van je beslissing.
Mwah.. dit is niet zomaar een forum natuurlijk. Ze weet waar ze het plaatst en ze is ambivalent in haar vorige posts en deze.
Ook ik kan dit biet begrijpen zag laatst nog een foto van een abortus van 6 A 7 weken kindje zo groot als een muntje maar alles erop en eraan zag je uitgeklaard getrokken liggen darmpjes eruit handje eraf Dan denk ik je hebt al kinderen je weet hoe het is kan een volgende er dan niet bij Ik heb vier kids en ze delen ook een kamer nou daar worden ze echt niet slecht van hoor ze vinden het geweldig Denk aub goed na eenmaal een keuze gemaakt zal je de rest van je leven mee zitten als je het weghaalt
Maar op welk forum kun je dit wel kwijt zonder mensen te kwetsen? Verder ben ik het eens met je vorige post. Abortus is géén anticonceptie.