Hallo dames. Gisteren avond had ik een hele moeilijke stoelgang. Ontzettend rommelende darmkrampen maar moeizaam ontlasting. Vervolgens bij het afvegen wat bloed. Binnen een klein uurtje was er echter niets meer te bespeuren en was het bloeden ook alweer meteen gestopt. Vanmorgen wordt ik wakker en is mijn darmenbuikje volledig weg. Ik heb het idee dat mijn symptomen minder zijn maar die schommelen sowieso wel. Ook heb ik hele lichte krampjes zoals bij een menstruatie maar dit voelt eerder zeurderig trekkerig... Ik kan er geen pijl op trekken en wil niet meteen voor iedere scheet de vk bellen dus ben een beetje op zoek naar ervaringen van jullie. Hopelijk kunnen jullie mij geruststellen. Liefs Chelleke84
Dank je wel. Het kwam van voor. Vanmorgen wederom ontlastong gehad maar nu gelukkig zonder bloeding...
Misschien heb je iets te veel druk gezet? Alles is nu heel goed doorbloed beneden en dan kan er wel eens een vaatje springen. Dat je darmenbuikje weg is, is trouwens vrij normaal. Die komt over een paar dagen waarschijnlijk wel weer terug. Hier schommelde het ook steeds en dat maakte mij soms best onzeker.
@bozoe... ja hen idd veel druk moeten zetten dis is wel verklaarbaar maar toch schrik je en ga je twijfelen. Vorige zwangerschap ook gehad bij dochter tot week 11 dus je bereid je er op voor maar toch schrikken. Ontlasting vanmorgen ging goed.. iets meer de tijd genomen haja.... nu ook langzaam weer krampjes en steekjes dus heb nog hoop..... maar pfff je schrikt toch zeg... ik hoop dat het niet doorzet igg... thanks voor je reactie
Kan best van de ontlasting komen. Wat Bozoe al zegt, alles is nu goed doorbloed en als je dan wat druk zet kan er een vaatje springen. Ik heb in het begin ook wat bloedverlies gehad. Niet zo erg gelukkig, maar de verloskundige zei toen dat helderrood bloedverlies ook nog wel kon voorkomen.
Hier gelukkig ook niet veel... Alleen zo raar dat mn darmen buik ineens weg is haha... Ik hou hoop... hopelijk blijft het hierbij... Ik heb het bij onze dochter ook gehad en dan zelfs zonder enige reden... ik ga ban het beste uit... Thanks voor je reactie
Ik heb 2 weken terug een soortgelijke situatie meegemaakt, na de stoelgang lees moeilijke ontlasting en obstipatie , licht bloedverlies bij het afvegen. Ik heb gelijk de verloskundige gebeld, en die vertelde me , dat als je obstipatie hebt tijdens de zwangerschap dat er meer druk op de baarmoedermond staat, en er dan een vaatje kapot kan springen omdat de boel beter doorbloed is. Nu heb ik nergens meer last van Hopelijk is het bij jou nu ook over!