Hallo allemaal, Ik heb in december een miskraam gehad met 5 weken, het was dus nog heel pril en de bloeding was eigenlijk bijna hetzelfde als een ongesteldheid. ik heb daarom mijn cyclus ook weer gewoon geteld vanaf de eerste dag dat ik ging bloeden. volgens mijn berekening had ik dan gister ongesteld moeten worden maar er is nog niks te zien wel erg gevoelige borsten en moe.. zou het kunnen dat ik direct na de miskraam weer zwanger ben geworden? hebben meer mensen hier ervaring mee?
Ik lees met je mee.. Heb namelijk afgelopen maand (op 13 jan) een miskraam Gehad met 5 weken. Had wel wat langer bloedverlies dan met normale ongestelheid, zo'n 1,5 dag langer. Ik reken nu ook vanaf 13 jan (dag dat bloed begon), dus deze week flink klussen hoop ik haha! Spannend nu voor jou TS, duim voor je!
Je kan na een miskraam zeker weer meteen zwanger worden. Ik zou maar eens een testje doen. Ben benieuwd naar de uitslag!
Kan zeker! Ik ben ook weer zwanger na een vroege miskraam. Geloofde het echt niet, moest een test doen van mijn vriend. Die wist het zeker
Ik lees ook mee. Had in december ook een vroege miskraam met 5 weken Ik zou maandag ongesteld moeten worden. Ik ben benieuwd maar denk dat ik gewoon ongesteld ga worden. Ik ben wel moe maar heb helemaal geen last van mn borsten en dat had ik toen ik zwanger was wel heel erg.
ik heb testjes besteld, krijg ze vanmiddag binnen dus denk dat ik niet kan afwachten tot morgen ochtend.. haha. ik laat het jullie weten
Gefeliciteerd!!!! Ik was na mn eerste mk ook gelijk weer zwanger, zonder menstruatie tussendoor. Dus het kan wel degelijk. Na mn tweede mk in de 7e cyclus weer raak.
Woow geweldig, gefeliciteerd! Ik heb 11 dagen geleden ook een vroege Mk gehad en hoop natuurlijk ook op dit over een paar weken! Heb je enig idee wanneer je ovulatie is geweest of gewoon onwillekeurig geklust?
Staffrl: gewoon willekeurig geklust normaal gesproken gebruik ik wel ovulatie testen maar nu was ik er eigenlijk helemaal niet zo mee bezig omdat ik dacht dat het toch niet meteen zou lukken. Toch wel dus hopen dat het nu wel goed blijft gaan! jij succes deze ronde!